Flere som har begynt å blø etter sex?

Hvite Roser

Andre møte med forumet
Vi hadde sex for et par dager siden. Da jeg gikk på do rett etter så var det rosa på papiret, tørket flere ganger og det ble rosa hele tiden. Syns det var kjempeekkelt, uansett om jeg har lest at det er normalt at slimhinnene
brister under sex når man er gravid.
Er bare 5 uker på vei. Har ikke opplevd dette i mine 2 andre graviditeter.

Flere som har hatt det slik?

Tør jo nesten ikke å ha sex igjen:P

Vi har foreløpig ikke hatt sex etter at jeg testet positivt, men opplevde det i forrige svangerskap. Det er normalt med såre slimhinner under svangerskap.

Nei heldigvis ikke :) mannen min er veldig forsiktig da når sant skal sis men jeg vet jo heller ikke om deg er noe som heter for forsiktig

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo sikkert mang som har opplevd det. Og at det er helt normalt, men fyy så ekkelt. Man blir jo redd :/

Sniker fra mai.

Jeg opplevde dette i uke 4 og 5. Lot være å ha sex en stund og var forsiktige når vi prøvde igjen. Det har heldigvis gitt seg nå. :-)

Jeg har nylig opplevd det. Fikk midlertidig sexforbud av legen, siden jeg har drevet og småblødd litt hele veien, egentlig, og blødningen etter sex var større enn det jeg hadde hatt fram til da. Nå har det akkurat (endelig) gitt seg, men vi tør nok ikke å ha sex igjen før det har gått en stund... :(

Jeg fikk litt lysebrun utflod dagen etter vi hadde sex første gang etter positiv test (var ca 7 uker), men da visste jeg at hjerte slo på begge spirene mine så jeg ble ikke redd. Har ikke skjedd noe etter dette de gangene vi har sex

Ja skjedd flere ganger, ikke noe farlig. Bare ett blodkar som brister.

Back
Topp