Flere som har barn som totter her? :)

En tråd i 'Juni 2012' startet av Nesly, 26 Okt 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nesly Juni 12s friske pust

Min lille sutter på totten mens han samtidig koser med øret..syns det er så søtt :) Smokk har han aldri villet ha. 

Andre tottebarn her?

2. Minnelli Juni12's gledesspreder VIP

Hørtes gromt ut! :)

Snuppa her bruker smokk. Men nå driver hun å suger på hendene sine, men det er pga kløe i gommen tror jeg. 

3. Alvejenta Forumet er livet *MIA* VIP

Åh, det hørtes søtt ut :) Her går det i smokk og av og til har han suttet litt på fingrene :)

4. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vel Amina ville men hun fikk smokk istedenfor :) og nå blir hun som regel kun sint hvis hun vil kose med totten sin fordi den er for tynn :D 

5. OptimistHoppa Forumet er livet *MIA*

Jepp! Her har vi hatt en stor tott vs smokk-kamp. Han har hatt så enormt totteinstinkt at jeg egentlig ga opp etter 2-3 uker, men så plutselig tok han smokken lettere igjen. Nå bruker han begge deler. Tott til litt kos på dagtid og smokk når han er trøtt og skal sove :-)

6. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

Heldigvis ikke! ;) Jeg sugde på tommelen til jeg skule begynne på ungdomskolen. Ikke tull en gang! Husker jeg brukte å gjemme meg bak skoleboka mi i timene på barneskolen bare for å sutte litt! :P
    Men dem er jo søte når dem sutter på totten! :)

7. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

Heldigvis ikke! ;) Jeg sugde på tommelen til jeg skule begynne på ungdomskolen. Ikke tull en gang! Husker jeg brukte å gjemme meg bak skoleboka mi i timene på barneskolen bare for å sutte litt! :P
    Men dem er jo søte når dem sutter på totten! :)

8. Masala Juni12s humørspreder VIP Julibarna2014

Her bruker jenta mi smokk:) hun prøvde å bruke tommel på sykehuset og noen ganger etter vi kom hjem, men da har jeg vært kjapp med å bytte til smokk:)

9. till Elsker forumet

Vi har prøvd alle mulige smokker, men hun bare brekker seg, fant totten for en mnd siden.. søtt nå, men ikke når hun blir stor.. har ikke gitt meg i smokkekampen ennå!

10. Nesly Juni 12s friske pust

4,5 år nå.. Og her tottes det fremdeles!❤️

Del denne siden