Flere som har barn som totter her? :)

Nesly

Juni 12s friske pust
Min lille sutter på totten mens han samtidig koser med øret..syns det er så søtt :) Smokk har han aldri villet ha. 

Andre tottebarn her?
 
Hørtes gromt ut! :)

Snuppa her bruker smokk. Men nå driver hun å suger på hendene sine, men det er pga kløe i gommen tror jeg. 
 
Åh, det hørtes søtt ut :) Her går det i smokk og av og til har han suttet litt på fingrene :)
 
Vel Amina ville men hun fikk smokk istedenfor :) og nå blir hun som regel kun sint hvis hun vil kose med totten sin fordi den er for tynn :D 
 
Jepp! Her har vi hatt en stor tott vs smokk-kamp. Han har hatt så enormt totteinstinkt at jeg egentlig ga opp etter 2-3 uker, men så plutselig tok han smokken lettere igjen. Nå bruker han begge deler. Tott til litt kos på dagtid og smokk når han er trøtt og skal sove :-)
 
Heldigvis ikke! ;) Jeg sugde på tommelen til jeg skule begynne på ungdomskolen. Ikke tull en gang! Husker jeg brukte å gjemme meg bak skoleboka mi i timene på barneskolen bare for å sutte litt! :P
Men dem er jo søte når dem sutter på totten! :)
 
Heldigvis ikke! ;) Jeg sugde på tommelen til jeg skule begynne på ungdomskolen. Ikke tull en gang! Husker jeg brukte å gjemme meg bak skoleboka mi i timene på barneskolen bare for å sutte litt! :P
Men dem er jo søte når dem sutter på totten! :)
 
Her bruker jenta mi smokk:) hun prøvde å bruke tommel på sykehuset og noen ganger etter vi kom hjem, men da har jeg vært kjapp med å bytte til smokk:)
 
Vi har prøvd alle mulige smokker, men hun bare brekker seg, fant totten for en mnd siden.. søtt nå, men ikke når hun blir stor.. har ikke gitt meg i smokkekampen ennå!
 
Back
Topp