Flere som har barn som hurtiglader??

Lisse__

Glad i forumet
Huff, måtte le her.. Småen sovna tidlig, kl 18.30 i dag, og nå kom det noen rare skrapelyder som slo inn på call'en. Gikk ned og der står han på alle fire og gynger i senga, og er sååå stolt fordi han har klart å få tak i call'en som stod på nattbordet mitt like ved.... [8D]

Så nå sitter han her og leker, SÅ gira.. Nytta absolutt ikke å få han til å sove igjen, like greit å ta han med opp og prøve å lade han litt ut før vi alle skal legge oss...

ja det skal jeg love deg! her bør det ikke bli kveld før 19, da er det opp igjen etter veldig kort tid.. i kveld var det kveld 1845, og jeg var en tur ute.. da hadde han våknet og skreket til han kastet opp (de få gangene han gråter ender det ofte sånn) .. Nå har jeg endelig fått han i seng igjen, og han ligger med beina i fanget på meg i vår seng. På dagtid er vi heldige om han sover mer enn en halvtime i slengen..men glad og fornøyd? Ja det er han uansett :)

(jada jeg vet at barn ikke kan klokken, men når han våkner igjen hver gang han sovner før7, så er det tilfelleher hvertfall :p )

Nei, men ho har hurtiglader her også. Brukes på dagtid, da sover ho bare en halvtime av gangen.

Men på natten sover ho fra ca halv åtte til syv-åtte tida neste morra. Avbrutt av litt matpauser da. [8D]

Haha[:D] Ser han for meg [:D] Hender ho er hurtigladet på dagtid,men ellers sover hun om natta... Eneste at man må dytte smokk ørten ganger menne... Går nok over skal du se [:D]

Ja, det var litt av et syn! Og SÅ fornøyd og gira han var, helt klar for å starte dagen da han [8D]

Han hurtiglader på dagtid ja, sover kun en halvtime av ganga da, himla gøy....

Back
Topp