flere som har barn i denne fasen? :P *bilde*

2x 24November

Forumet er livet
VIP


her går det i hiv o hoj hele hele hele dagen!! Holder på å gå av skaftet :P
 
haha!
JA, her gikk det av skaftet for mange måneder siden, og er like fult i gang enda

Vi hadde en periode i høst hvor jeg måtte forklare han at han godt kunne være sint og kalle andre "landkrabbe" og "din gamle kjærring!" når han hadde på seg de klærne hjemme, men at han vær så snill måtte være Teodor da vi gikk midt i gågaten på en lørdag!
Det tok helt av!
Så lenge han finner noe som likner en hatt, et sverd, øyelapp, skattekiste osv, osv, så er han supersur og streng og ber oss gå planken!
 
haha så utrulig morsomt!! Nå lo jeg høyt her :P Linus snakker jo ikke, men han kan si HIV O HOJ og det sier han til ALT! han klarer få alt til å bli noe piratgreier :P
 
Ja, man kan bli litt flau da de begynner å prate så mye altså, han sier mye rart :p
Spurte om han trengte hjelp på do i stad, da ropte han bare: "Nei mamma! Jeg har egen kontroll!!"
 
Haha, fantastisk, det der var en veldig flott sjørøver.

Dere er kommet litt lengre, jeg ante ikke at det kunne være en fase, men min gutt løper rundt her akkurat nå, og påstår at han holder på å bli en voksen kaptein sabeltann. Han har bare sett det en gang, og det er flere måneder siden, men dette ble utløst av en reklame på tv i sted. Nå synger han "jeg er kaptein sabeltann, og jeg er en farlig mann. Men jeg er en veldig snill kaptein sabeltann, for det vil sjørøverbabyen at jeg skal være." Lurer på om han har diktet om sangen en god del. :P

Kaptein sabeltann var litt skummelt for Felix da han så det. Lurer på om han skal få prøve på nytt nå. Deres barn reagerer ikke i det hele tatt? Han har alltid vært så utrolig pysete når det gjelder tv... 
 
Da vi så Greven av Gral-filmen vi har første gang i sommer ville han gjerne at vi skulle sitte der. Men etter det digger han den. 
 
He, he, så tøff:)

Alma liker Kaptein Sabeltann, men er ikke opphengt. Hun er også sånn som kan bli litt skremt og liker å ha oss ved siden av seg når hun ser på. Jeg tror det beste  for henne er musikken. 

Herlig sang Felix kom med der! :) Alma improviserer også sanger og legger til nye tekster som det passer!Er det Anna han fortsatt kaller baby? Alma kaller av og til Luna bare for "baby'n" eller "lillesøstera mi" eller "babyen våres" :)
 
He, he ja eldstemann er ferdig med den perioden men nå går vi på sånn ca 3 nye år har jeg forstått men ingen smerte å se på den nye Sabeltann serien når Håvard Bakke spiller Langemann
 
Back
Topp