Flere som har babyer som forsatt «bor» ved puppen ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
hvordan går det med dere og deres søte små :)? Er det flere som har dager som forsatt går i mye amming? Eller begynner det å bli lengre imellom/bedre? Noen som har klistremerkebaby?

Min blir 7 uker til helgen, men hver dag er en fortsatt som økedag :banghead:. Ligger som regel en time med brystet av gangen, og så går det på dagtid toppen 2 time før han vil på nytt. Han har gulper mye, så mye kommer i retur. Så dagene går mye i amming på sofaen i gitt.
I tilegg er han kosebaby, vil helst sitte i armkroken. Sover kun på dagtid om han er i vogn i bevegelse.
Men har startet med å kunne ligge litt under babygymmen og sprelle å se på leker.
Vanligvis sover han 3 timer sammenhengende om natta, men i natt våknet han 5 ganger å skulle amme. Håper ikke det blir en ny trend :sick009
han er blid som sola da :love017 smiler og smiler. gråter kun i det han blir sulten

Er det flere som kjenner seg igjen i min situasjon? Eller er det bare min som er sulten klistremerkebaby :knegg:?

(Jeg tror jeg ikke lager nok av den fete melken. De gangene jeg pumper er det nemmelig bare
bittelitt fett på toppen selvom jeg pumper 100ml)
 
Høres ganske likt ut som hos meg! Han spiser ikke like ofte eller lenge da, men er veldig klistremerkebaby, så får ikke lagt han ned for seg selv noe særlig [emoji28] selv om det er veldig koselig må jeg si at jeg gleder meg til jeg kan legge han fra meg litt mer, så jeg får gjort noe her hjemme og vært mer med storesøster. Skal sies at han gjerne kan sitte i vippestol/ligge på babygymmen når han er våken og uthvilt da, men han vil bare sove oppå/inntil meg. Også tar han ikke smokk, så blir pupp litt ofte for å få han til å sovne [emoji85]

Heldigvis sover han mellom 4-5 timer sammenhengende på natta og trenger ikke å ligge inntil meg da. På dagtid derimot [emoji28]
 
Høres ganske likt ut som hos meg! Han spiser ikke like ofte eller lenge da, men er veldig klistremerkebaby, så får ikke lagt han ned for seg selv noe særlig [emoji28] selv om det er veldig koselig må jeg si at jeg gleder meg til jeg kan legge han fra meg litt mer, så jeg får gjort noe her hjemme og vært mer med storesøster. Skal sies at han gjerne kan sitte i vippestol/ligge på babygymmen når han er våken og uthvilt da, men han vil bare sove oppå/inntil meg. Også tar han ikke smokk, så blir pupp litt ofte for å få han til å sovne [emoji85]

Heldigvis sover han mellom 4-5 timer sammenhengende på natta og trenger ikke å ligge inntil meg da. På dagtid derimot [emoji28]

Haha min tar heller ikke smukk :knegg: så jeg er smukken hannes haha. Eller han tar smukken litt men spytter den raskt ut, Så i dag tenkte jeg å dra å kjøpe alle smukkemerker jeg komme over å se om det er noen han liker :)
 
Min baby har endelig begynt å spise sjeldnere, det begynte omtrent da magevondt ble bedre. Så her tror jeg han ofte blander sult og vondt følelse.
Men når der gjelder pumpet melk så får jeg også kun et helt tynt lag på toppen uansett hvor mye jeg pumper, så tror dette er vanlig? Men ikke sikker[emoji85]
 
Min baby har endelig begynt å spise sjeldnere, det begynte omtrent da magevondt ble bedre. Så her tror jeg han ofte blander sult og vondt følelse.
Men når der gjelder pumpet melk så får jeg også kun et helt tynt lag på toppen uansett hvor mye jeg pumper, så tror dette er vanlig? Men ikke sikker[emoji85]

Synes å ha lest at dette er vanlig ja[emoji4]
 
Haha min tar heller ikke smukk :knegg: så jeg er smukken hannes haha. Eller han tar smukken litt men spytter den raskt ut, Så i dag tenkte jeg å dra å kjøpe alle smukkemerker jeg komme over å se om det er noen han liker :)

Her har vi prøvd 5 ulike typer, like uaktuelle alle sammen[emoji85] så like før jeg gir opp.. ble anbefalt trøst smokk da. Kjøpt på bebito.no. Den skal visst være veldig bra, og mange som har god erfaring med den. Funka ikke her da [emoji13]
 
Jeg er det helt likt. Han er midt i et utviklingssprang og det merker jeg Veldig! Han er 7 uker i dag :) Her i huset har han bare tatt avent sine smukker. I tillegg til sin soother. Fikk mail om at barnas hus har alle avent sine smukker på tilbud til medlemmer. Skal innom der og kjøpe avent sine soother også :)
 
Da har vi prøvd en liten latex smukk som var myk og lovende, jeg smakte på den selv og den smakte «godt» :knegg: men neida den kom også ut :wtf: smokk er tydligvis ikke hans greie hehe
 
Høres ganske likt ut som hos meg! Han spiser ikke like ofte eller lenge da, men er veldig klistremerkebaby, så får ikke lagt han ned for seg selv noe særlig [emoji28] selv om det er veldig koselig må jeg si at jeg gleder meg til jeg kan legge han fra meg litt mer, så jeg får gjort noe her hjemme og vært mer med storesøster. Skal sies at han gjerne kan sitte i vippestol/ligge på babygymmen når han er våken og uthvilt da, men han vil bare sove oppå/inntil meg. Også tar han ikke smokk, så blir pupp litt ofte for å få han til å sovne [emoji85]

Heldigvis sover han mellom 4-5 timer sammenhengende på natta og trenger ikke å ligge inntil meg da. På dagtid derimot [emoji28]

Omtrent helt likt her. Det er veldig mye kos men hadde vært fint om han ville ligge litt lenger ved babygym eller sitte i vippestol.
 
Klistremerkebaby her også, men jeg kan noen ganger lure henne ved at hun sovnet svøpt oppå meg, og så flytter jeg henne. Men hun sliter også mye med gulping, så når hun blir lagt flatt tar det ofte bare max et par minutter før hun hyler fordi det har kommet opp igjen :( Sovner i vogna hvis hun er mett og trett og vi triller, da :)

Og det tynne fettlaget er sånn det skal være :)
 
Klistremerkebaby her også, men jeg kan noen ganger lure henne ved at hun sovnet svøpt oppå meg, og så flytter jeg henne. Men hun sliter også mye med gulping, så når hun blir lagt flatt tar det ofte bare max et par minutter før hun hyler fordi det har kommet opp igjen :( Sovner i vogna hvis hun er mett og trett og vi triller, da :)

Og det tynne fettlaget er sånn det skal være :)

Ja gulping er ikke noe særlig :( jeg hadde sotte med lillegutt oppreist i nesten 40 minutt i ste etter amming før jeg la han ned under babygymmen. Plutselig hører jeg et vræl. Da hadde han gulpa over hele ansiktet og det rant gulp inni øret:eek: nesten litt tragikomisk at han klarte å gulpe i øret sitt. Håper det bedrer seg snart, all den fine maten som kommer opp igien og klær og alt som blir gjennomvått:angel10
 
Skriver under på klistremerkebaby til tider [emoji849] tar ikke smokk så skal gjerne henge i puppen bare han sutrer litt. Går heller ikke mer enn 2 timer hvis han er våken. 9 uker idag, igår viste han tegn til å ville sove kl 17, men ikke tale om han skulle gi seg. Våknet til og ville ha puppen hver gang jeg la han ned. Til slutt ble det så tomt for melk at han ble sur for det også. Kavet, svett og illsint sovnet han kl 21 og jeg har hatt så vondt i brystene i natt og spreng etter den intense etterspørselen igår. Ikke vil han ta flaske heller lengre så ingen sjangs for avlastning. Holder på å gå på veggen. Men på dagen kan han sovne av seg selv, bysses litt eller i vogn/bil. Men på kvelden er det visst helt umulig å skulle sove selv om han er SÅÅÅ trøtt etter å ha vært våken i maaange timer.. 6 timer igår før han endelig sluknet.
 
Så godt å se (ikke godt da, men dere skjønner hva jeg mener[emoji28]) at det er flere som har det som meg!! Har også en frimerkebaby som bare vil være nær og bli bært hele dagen, med høylytte protester etter ca 2min når han legges på rygg eller settes i vippestol. Sover veldig lite på dagtid, og når han sovner er det på meg etter mat og raping. Da tester jeg alltid om han kan smyges ned i nest eller vogn, men våkner som regel da etter bare 5-10 min. Så ofte blir jeg da tilslutt sittende med han liggende på meg i sofaen. Har begynt å mistenke at det kan være pga mageknip at han våkner så fort, så skal teste minifom nå for å se om det kan hjelpe. Han tar heller ikke smokk, som kanskje kunne hjulpet han med å finne roen og kose seg, men den gang ei[emoji12] Og han vil helst spise ca hver 2.time, noen ganger oftere og noen ganger litt sjeldnere dersom han får en «god» lur i vogna - men den må være i bevegelse Man kan jo nesten bli litt gal. Han sover heldigvis godt på natta i egen seng, og er nok det som gjør at jeg har holdt ut dette her i nesten åtte uker nå[emoji13] Dusjing osv skjer etter han er lagt for natta[emoji28] Puh!
 
hvordan går det med dere og deres søte små :)? Er det flere som har dager som forsatt går i mye amming? Eller begynner det å bli lengre imellom/bedre? Noen som har klistremerkebaby?

Min blir 7 uker til helgen, men hver dag er en fortsatt som økedag :banghead:. Ligger som regel en time med brystet av gangen, og så går det på dagtid toppen 2 time før han vil på nytt. Han har gulper mye, så mye kommer i retur. Så dagene går mye i amming på sofaen i gitt.
I tilegg er han kosebaby, vil helst sitte i armkroken. Sover kun på dagtid om han er i vogn i bevegelse.
Men har startet med å kunne ligge litt under babygymmen og sprelle å se på leker.
Vanligvis sover han 3 timer sammenhengende om natta, men i natt våknet han 5 ganger å skulle amme. Håper ikke det blir en ny trend :sick009
han er blid som sola da :love017 smiler og smiler. gråter kun i det han blir sulten

Er det flere som kjenner seg igjen i min situasjon? Eller er det bare min som er sulten klistremerkebaby :knegg:?

(Jeg tror jeg ikke lager nok av den fete melken. De gangene jeg pumper er det nemmelig bare
bittelitt fett på toppen selvom jeg pumper 100ml)
Kjenner meg godt igjen[emoji85] Min kunne ligget til puppen hele døgnet om han fikk lov. Får litt pause på trilleturer, da sover han som oftest, og for en lykke, puppene får pause [emoji122] Har begynt å «øve på» at han ikke skal få mat hele tiden nå, da. Blir jo helt utslitt!
 
Back
Topp