Flere som har avslutta amminga?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå er det nesten 3 uker siden jeg amma sist. Kutta drastisk ned etter rundt 6mnd pga biting (MYE og hard biting, gikk ikke over uansett hva slags tips og triks jeg prøvde). Fortsatte ei god stund på kveld og natt (bet ikke når han var trøtt). Så begynte han å bite på kveld også. Så tok han endelig sutt (over 8 mnd gammel, raringen :P ), og da hadde han ikke behov for nattpuppen lengre.

Synes ikke det er så veldig trist? Fullammet frem til introduksjon av mat, og ved siste amming var han bikket 9 mnd. Sist klarte jeg ikke å fullamme, delammet før jeg gav opp etter 4,5 mnd.

Har nå fått kjøpt meg noen fine BH'er :)

Jeg har også vært å snopet meg noen fiiiiine nye bher :D
Ble slutt på ammingen nå for litt siden da pappaen dro avgårde med ungene på hyttetur. Jeg ammet da bare morgen+kveld og fant ut at jeg ikke orket å pumpe meg i flere dager. Må innrømme at jeg savner det litt...

Mistet melka etter noen måneder, var mye styr og surr og tull de siste ukene, så jeg syntes bare det var deilig å slutte. Skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne gitt henne morsmelk lenger, men når det først var som det var, så var det deilig å få avsluttet det.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ammer enda, men ser ikke helt poenget lenger da det bare er for kosen (om natten) sin skyld. Orker ikke å ta noen kamp så da får jeg vel bare amme til hun ikke lenger våkner om natten, hehe!
Heldigvis ikke så mye biting her i gården..

Back
Topp