Flere som har økt i vekt ?

Ja,38 kg e mye men mye av d va kun vann i kroppen å eg kjente henna kje ijen når eg såg kor mye hu hadde forandra seg... Men idag he hu 2 barn å he kje ett gram fett på kroppen,pga knall har trening itte hu fekk ongane å nere på di 60 ijen hehe :p
 
Jeg har gått ned 3 kilo (normalvektig før svangerskapet). Men jeg er veldig kvalm og spyr. Derav også fryktelig dårlig matlyst.. Tror heller jeg hadde satt pris på å gå opp noen kilo istedenfor å høre samboeren si "men magen går jo feil vei jo, den går jo innover" ;)
 
4 kg pluss... Føler at alt jeg drikker av vann fester seg på kroppen.. Hehe, spiser jo sunt,variert og ikke mer enn før..
Håper ikke denne trenden fortsetter da jeg kun er 7+3 i dag..
 
Jeg har gått ned 1 kilo.. Rart jeg ikke har gått ned mer egentlig da jeg ikke har spist ordentlig på nesten en mnd og kastet opp en del ;)
 
Jeg veier akkurat det samme.. Er 9+3 :)
 
Artig lesning for jeg har lurt på når vektøkningen begynner. Jeg har blitt tjukkere på magen - oppblåst? - men ikke gått opp ett gram i vekt. Rettnok er jeg mye utilpass og har dårlig matlyst, men jeg spiser litt til frokost, litt til lunch, litt middag og kanskje litt frukt eller en gulrot i mellom, så jeg kan på ingen måte tro dette er usunnt. Kiloene kommer vel etter hvert :)
 
Har gått opp ca 3-4. Sist gang gikk jeg opp 27kg :p håper ikke jeg går opp like mye denne gangen :)
 
Har gått ned 1kg...men har myyye å ta av,så håper virkelig jeg slipper gå opp så voldsomt mye. Gikk opp 23kg sist...da også gikk jeg ned noen kg i førsten!
 
Har gått ned 2 kg :-/ Skulle faktisk heller gått opp 30 kg enn å vera så dårlig.
 
Her er det 4 - FIRE!!!- kg på 10 uker. Hvor skal dette ende? Og jeg som ikke har kommet tilbake til startvekt før forrige graviditet en gang! Jeg er sulten hele tiden, og blir kvalm hvis det går for lenge mellom måltidene. Har vært på ferie en uke da, kan hende det ble litt ekstra der... Sist gikk jeg ned 1.5 i starten, og endte på ca 16 kg i pluss..
 
Jeg er vel 3kg pluss fra jeg fikk satt inn befruktet egg. Gikk opp 1,5 da jeg gikk på sprøytene på 10! dager :( Så er 4,5 i pluss, men går litt ned på morgenen og opp en kg eller to til kvelden, ser og ut som jeg er gravid i 4-5mnd og ikke bare uke 10.
Jeg spiser som en hest, selv o mjeg prøver å begrense det litt, og det har roet seg en smule de siste fire dagene. Jeg beveger meg nesten ikke, fordi jeg blir så svimmel og anpusten, og blir sliten av INGENTING!! noe som plager en rastløs sjel. Jeg har hatt timene mine på senteret, heldigvis, men det var det slutt på forrige uke. Så nå håper jeg trøttheten slipper taket så jeg kan gå ut i verden og bevege meg litt igjen uten å være redd for å svime av.
 
Om man går opp nesten 40 kilo er det 100 % sikkert at mange av kiloene skylles usunt kosthold. Man legger ikke på seg 40 kilo bare av bebien. Har også fått beskjed om at 12-15 kilo er helt normalt. Vil nesten si at alt over har med hva en putter i munnen å gjøre :)
 
Veide meg forrige uke. Ikke gått opp noen ting. Er 10+5 i dag :) Føler at jeg har gått opp, da, er så oppblåst :p
 
Har også litt småangst for å legge på meg, la på meg 40 (!!?) kg med første!!!
Dit vil jeg ikke igjen!
Nå er jeg i uke 8 og vekta har ikke gått opp. Enda :)
 
Er 12+1 idag og 0, 5kg ned. Jeg har litt å ta av så det er bare flott. Likevel er magen mye større enn ellers om kvelden pga oppblåsthet. Jeg er nøye med kostholdet som gravid da jeg ikke vil opp mer enn det som er absolutt nødvendig siden jeg har litt fra før. Veier 88, 5kg å nekter å passere 100kg på vekta rett og slett :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Her har jeg nesten gått ned 5kg, men mye pga oppkast og dårlig matlyst. Men ser ut som at det begynner å bli bedre :)


-mobil taster-
 
uke 9+4 og har gått opp 6kg. tipper mye er vann, er så hoven i kroppen at jeg kan ikke ha på meg ringene mine lengre :) Stresser ikke så veldig , tror det er helt normalt :)
 
Back
Topp