Flere som har økt i vekt ?

jeg er 10+3 og gått opp 2 kg til nå. Er vel en bedring siden forrige svangerskap for da hadde jeg gått opp 4 kg på samme tid. Håper på å holde meg til 10-12 kg totalt. Det hadde vært perfekt. Sist ble totale vektøkningen på 23 tunge kg. Frister ikke til gjentakelse da det var veldig tungt. Type flodhest liksom,.. :schoked025
 
Gikk akkurat på vekten og så at jeg ikke har gått noe opp de siste to ukene, så akkurat det var litt kjekt. Det gikk fort de første 8 ukene, så nå håper jeg at mindre "kunne-spist-en-flodhest-" hver andre time, og litt mer energi så jeg orker å bevege meg, skal gjøre økningen litt mer jevn og gradvis :)
 
Usikker, vekta blir sjelden brukt. Måtte veie meg pga narkose i februar, og ut fra den vekten har eg gått opp to kilo siden den tid. Om det var før eller etter bebisen kom inn i bilde vites ei ;)
Men syns det er verre at vekta no, er 12 kilo meir enn startvekta første gang eg blei gravid :(
La på meg normalt i svangerskapet sist + 10 kilo vatn som forsvant like etter fødselen. Syns vannet var det verste...
 
3,5 kg husker ikke hvordan det var sist
 
Har lagt på meg 1 kg. I mine to første svangerskap la jeg på meg ca 20 og i 3 ca 10. Tenkte litt mer på hvis jeg spiste av søppelmat da og var i utrolig mye bedre form. Satser på det denne gangen og viss jeg bare klarer å redusere litt på det usunne (ikke lett) og være mer i aktivitet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har lagt på meg 1 kg... Burde vel egentlig vært mer, eter jo som en hest!
 
Back
Topp