Flere som har økt i vekt ?

18ogmamma

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke ti (i morgen) og hver gang jeg går på vekta har jeg gått opp litt.
Før jeg ble gravid veide jeg 60 kg og 160 høy, normalvektig altså.
Men nå veier jeg 66 kg, er dette normalt ?
Føler ikke selv at jeg spiser mer, eller mer usunt. :schocked028
 
Det er helt normalt å gå både opp og ned i starten :) jeg har gått ned 1,5 kg nå ;)
 
E jo normalt d... Eg la på mg 19 kg gjennom hele svangerskapet :p Men systerå mi derimot la på seg 38 kg.. hu veide 60 kg då hu ble gravid me nr 1 :)
 
:eek: Oj
Snakket med helsesøster, og hun sa det var ''normalt'' å legge på seg rundt 11 kg...
Men nesten 40 kg, det var litt mye :confused1.
 
Jeg har gått ned ca 4 kg, men har nok å ta av
 
38 kg :0 ohh myy!!!
 
Har ikke veid meg enda.. vet ikke nøyaktig vekten før jeg ble gravid heller. Er 7+2, og skal til legen når jeg er 8 uker. Regner med jeg blir veid da, og det blir sikkert regnet som startvekta? Tror ikke jeg har lagt noe på meg, får ikke i meg så mye mat.. men er mindre aktiv enn vanlig da jeg er så sliten og kvalm..
 
6 kilo er ikke vanlig nei. spiser du veldig forskjellig nå .?
jeg har gått ned 2,5.
ikke bra det heller

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
 
6 kilo er ikke vanlig nei. spiser du veldig forskjellig nå .?
jeg har gått ned 2,5.
ikke bra det heller

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Det er jo helt vanlig. Forrige gang gikk jeg opp 8 kg i første 12 ukene... nå har jeg gått ned og det er helt innafor :)
 
Nei. Spiser veldig normalt, variert, og sunt. Men Har vert veldig fint vær her i Nord, så kan jo være fordi jeg spiser litt skjeldnere enn før. :laughing014
 
Sist gikk jeg opp 0,5 kg på 24 uker og så fra uke 24 til 28 la jeg på meg 7 kg!! Så jeg tror det går i røkk og napp.. Jeg er 9 uker og lagt på meg ca 2,5 kg ..
 
Sist gikk jeg opp 0,5 kg på 24 uker og så fra uke 24 til 28 la jeg på meg 7 kg!! Så jeg tror det går i røkk og napp.. Jeg er 9 uker og lagt på meg ca 2,5 kg ..
Tror jeg har gått opp ca 1 kg. 9+0 i morgen. Er ganske sikker på at den kiloen har kommer på puppene. Haha :D
 
Tror jeg har gått opp ca 1 kg. 9+0 i morgen. Er ganske sikker på at den kiloen har kommer på puppene. Haha :D
;) jeg har spist mye dritt siden cola salt kjeks osv holder kvalmen unna.. Antagelig har dette hatt litt å si da jeg til vanlig aldri drikker brus osv.. Men heller ett par kg ekstra opp enn å kaste opp :b hehe
 
;) jeg har spist mye dritt siden cola salt kjeks osv holder kvalmen unna.. Antagelig har dette hatt litt å si da jeg til vanlig aldri drikker brus osv.. Men heller ett par kg ekstra opp enn å kaste opp :b hehe
Hehe, skjønner jeg så godt!!! :)
 
Back
Topp