Flere som gulper på trantablettene?

Skogkløver

Forelsket i forumet
Jeg har startet med trantabeletter etter positiv test, men herregud så grusomt det smaker!

I flere timer kommer det små rap/gulper med smak av gammel fisk :( Har prøvd å drikke store mengder men det hjelper ikke i det heletatt. De siste dagene har det heller ikke vært effektivt å spise rett etterpå:meh: smaker like jævlig uansett! :(

Har dere noen gode tips? Den smaken i munnen hjelper ikke akkurat på kvalmen o_O
 
Enig...vanlig tran er bedre. Kapslene harskner ofte, kan være derfor du gulper/raper tran...
Vanlig tran må være fersk, og kan stå i kjøleskapet, smaker nesten ingenting da :)
 
Ta de på kvelden når du skal legge deg :) jeg hadde samme problemet som deg. Men etter å ha gått på kapslene i ca en mnd merker jeg snart ingenting :)
 
Jeg tar vanlig tran, etterfulgt av en god slurk appelsinjuice. Det funker så greit, ingen ettersmak eller gulping ;)
 
Jeg tar alt av tabletter på kvelden, mest for at da er jeg minst uvel og som nevnt over jeg gulper de ikke hele dagen. .
 
For meg funker det ikke å ta på kvelden som flere foreslår, gulper allikevel... Men om jeg skyller ned med Biola blåbær så merker jeg ingenting. Det er veldig rart, men det funker! Nå være blåbærsmak da.

Lykke til :)
 
Takk for tips jenter! Har tatt de på kvelden innimellom, men sliter litt med halsbrann og sure oppstøt når jeg legger meg ned. Ikke alltid jeg rekker å sovne. Merker transmaken en knapp halvtime etter jeg har tatt de. Spørs om ikke jeg går over til vanlig tran når jeg er ferdig med denne boksen :p
 
Jeg tar alltid rett før jeg legger meg..

Du kunne jo kanskje prøvd et annet merke? Jeg tror jeg raper mer av Møllers sine tabletter enn de som heter Omega3 (?) som kjøpes på bl.a Bunnpris og Rema1000
 
Ja, jeg har tatt sånne kombinert multi og omega 3 et par år, for de synes jeg er litt enklere. Men nå måtte jeg slutte etter kvalmen kom. Tar de i ny og ne heller.
 
Hvorfor tar alle tran? Kan hende det er et dumt spørsmål, men er førstegangs gravid så er ikke så veldig opplyst på hva man må ha i seg og ikke...☺️
 
Hvorfor tar alle tran? Kan hende det er et dumt spørsmål, men er førstegangs gravid så er ikke så veldig opplyst på hva man må ha i seg og ikke...☺️

Jeg kjøpte en sånn pakke med vitaminer for 1 trimester. Der var det Omega3 kapsler. Eneste grunnen til at jeg begynte. Så sa gynekologen min sa sist uke at jeg måtte ta det og folat. Må jo nesten bare adlyde :p
 
Jeg måtte slutte på de sist graviditet siden jeg kastet opp en time etter jeg hadde tatt de hver gang. Tok en stund før jeg skjønte at det var pillene og ikke graviditeten,men slutta ihvertfall å spy på dagen jeg slutta med de:p
 
Det har jeg opplevd tidligere så var veldig skeptisk når jeg skulle begynne å ta de igjen. Men har ikke merket noe. Jeg svelger de ned med biola :)
 
Tar vanlig tran med fruktsmak, har den til ungene, og den smaker virkelig ikke så verst.
 
Back
Topp