Flere som gruer seg til UL?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg har 3 barn fra før og alltid gledet meg til ultralyd.
Men ifjor måtte vi jo gjennom en senabort da det allerede i uke 9 ble oppdaget et avvik på fosteret.
Neste uke skal vi på tidlig ul bare for å se om hjertet slår og resten av kontroller blir på riksen.
Men nå har jeg brått blitt så nervøs for at hjertet ikke slår eller noe. Det har aldri skjedd meg før, men man blir nesten redd for å tro og håpe alt er bra...

Jeg skal neste uke og gruer meg litt jeg og. Har fått dårlige nyheter på to tul tidligere så det sitter friskt i minne. Prøver så godt jeg kan å holde meg positiv da:)

Jeg skal neste uke og gruer meg litt jeg og. Har fått dårlige nyheter på to tul tidligere så det sitter friskt i minne. Prøver så godt jeg kan å holde meg positiv da:)
Ja ikke sant. Man kan jo få en vond beskjed.
Selv om de fleste får gode nyheter.

Skal den 13. Er mer nervøs enn jeg noen gang har vert før. Og jeg har vert på en del ultralyder

Jeg har 3 barn fra før og alltid gledet meg til ultralyd.
Men ifjor måtte vi jo gjennom en senabort da det allerede i uke 9 ble oppdaget et avvik på fosteret.
Neste uke skal vi på tidlig ul bare for å se om hjertet slår og resten av kontroller blir på riksen.
Men nå har jeg brått blitt så nervøs for at hjertet ikke slår eller noe. Det har aldri skjedd meg før, men man blir nesten redd for å tro og håpe alt er bra...

Sniker fra september:
Etter SA i juli 2017 hvor jeg var på 2 veldig psykisk vanskelige TUL gruer jeg meg helt sykt!! Livredd for at det ikke skal være noe inni der / at det skal måle for lite / at hjertet ikke slår...
nå er det 5 dager igjen til TUL og det føles helt forferdelig!

Jeg gruer meg veldig. Er så redd dette svangerskapet ender i enda en spontan abort [emoji17]

Jeg gleder meg mest, og prøver å holde unna de skumle tankene :)

Førstegangsgravid her, å jeg gleder meg mest, men har en del bekymringer også som jeg prøver så godt jeg kan å holde unna [emoji5]

Vi skal på vår første neste uke (7+5) og jeg merker at jeg er fryktelig nervøs..
Frykten er selvsagt at alt ikke er som det skal være med den lille. [emoji173]

Jeg gruer meg veldig. Har fått dårlige nyheter på tidlig ul før. Har en bedre følelse denne gangen, men det vil bare tiden vise :-) får vel ringe legen til uka og spørre om tul

Er første gang, så det er en blanding mellom gruing og gleding. Er såpass rasjonell at jeg vet at det kan skje mye frem til den tid, men har aldri hatt en positiv test før så det er også noe nytt og spennende!

Back
Topp