Flere som gruer seg til å fortelle?

Superprodusent

Glad i forumet
Her grues det veeeldig. Vi er ganske unge og jeg blir ikke ferdig med skolen når neste kommer. Sist ble foreldrene våre ganske oppgitt og jeg vill ikke ha noen slik reaksjon. Jeg vil ikke at noen skal legge lokk på vår glede og få oss til å føle oss dritt. Når svigerbror og hans kone ble gravid med nr 4 fløy alle i taket, og de har en tendens til å tro at vi hermer etter dem. Hvorfor, må gudene vite, jeg ville nok ikke vært dem om jeg kunne.... Så føler jeg at jeg bør fortelle det til min nærmeste venninne fordi vi har delt alt -alltid! Men jeg vil ikke..jeg vil bære denne henmeligheten lenge og lengre enn langt -jeg vil ikke fortelle før fødselen en gang! Haha! Men så lenge klarer jeg ikke å skjule det, men det hadde vært gøy å prøve;)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg gruer meg bare til å si det til mormor.. grudde meg veldig til å fortelle svigers det også for de ble ikke særlig glade med forrigemann heller... de er litt gammeldagse og litt sjalu fordi de klarte aldri å få barn selv da de var unge så de adopterte sambo og søskene hans å søskene til sambo har ingen barn så de er litt gretne for at sambo er den eneste som får barn hehe.. men hadde en krangel med sambo i uke 6 hvor jeg ringte svigers i all sinne og fortalte de.. det bare datt ut å da fikk jeg det svaret jeg var forberedt på å det var at vi var dumme i hode å det var ikke måte på hva vi var.. meeen jeg driter i dem.. nå er den neste redselen som sagt mormor.. får vell samme beskjed fra hun som vi fikk av svigers :/ men hun ble glad for forrigemann da..

Uff.. Ikke greit å ha det sånn..

Nei, ikke annet en at jeg gruer for å fortelle det på jobb. Har nettopp tredd inn i ny stilling.
Syns det er kjipt, for jeg har det fantastisk på jobben. Men.. De fleste der vet at vi sliter med å bli gravid, så når jeg først blir gravid, så kan jeg ikke tenke på jobben, selv om jeg har samvittighet til 1000. Så jeg skal drøye det en stund (hvertfall til romjula) for jeg sier noe på jobben. Helst vil jeg vente til etter O.ul

Gruer meg kun til å si det på jobben... Må over på etterforskning den dagen jeg gir beskjed om at jeg er gravid.. Og da må de få inn noen for meg..

Jeg gruer meg til å fortelle det til mamma og pappa med første mann men det var fordi jeg forsatt var så ung selv om meg og
Mannen hadde vært sammen en stund, vi hadde jobb, var ferdig med skole og bodde sammen. Men jeg fylte 19 år en uke etter jeg fant ut av graviditeten. Også har mange i familien på min side en tendens til å legge seg opp inatt de ikke har noe med osv.og blåse alt ut av proporsjoner!

Så jeg sa ikke noe før jeg var over 12 uker for jeg barberes alt stresset villepåcirle barnet .

Svinger familien min tok det veldig fint da :D men denne gangen har alle tar det med stor glede :D

Men i alle dager, hva er galt med de i de familiene som blir SURE for at dere er gravide da? Hva er det de ikke liker ved det? Det er jo fantastisk, alle barn er jo små mirakler! Burde man ikke bli glad for å bli besteforeldre/oldeforeldre?

Hos oss var det STOR stas, overraskende, ja, men de ble veldig veldig glade :)

Selv gruer jeg meg til å si det til sjef-sjefen (har sagt det til nærmeste sjef/prosjektleder allerede). Og når folk generelt på jobb får vite. Føler at jeg kommer til å bli dømt siden jeg var mer eller mindre "på tjukken før første lønning" i den nye jobben...

Svinger familien min tok det veldig fint da :D men denne gangen har alle tar det med stor glede :D

Må bare le litt av svinger familien. Hahaha :p

Jeg gruer meg til å fortelle til jobben :/ Er få mnd siden jeg kom tilbake igjen fra mammaperm, så er det jammen meg på an igjen :D Å i tillegg ble jeg sykemeldt kun 8 uker i jobb etter perm, og er gradert sykemeldt enda :O Så er nok derfor jeg gruer meg ;)

Har fortalt det til mine foreldre, de gratulerte oss, men følte det ikke var det store for dem :/
Sambo har utrolig lyst til å fortelle til sine foreldre, men jeg vil ikke enda pga responsen til mine foreldre...
Greit nok, dem har mange barnebarn, men trodde da hvert et barn er en stor gave... Er nok bare jeg som forventa stor ståhei :P Men venter et par uker til =)

Foresten så gratulerte ikke min far oss da vi traff på ham her om dagen da vi var ute å handla :O
Han tørde såvidt ikke å nevne det, men når det ble nevnt, så sa han det var vårt valg :( Det såra litt altså!
Vi er i et supert forhold, så jeg forstår liksom ikke helt :/ Eneste er at vi er nødt til å utsette bryllupet, og får 2 tette barn, men hva så? Det er jo ganske så vanlig?

Gruer meg veldig til å fortelle det på jobb.. Har akkurat startet i jobben for 3 uker siden. Jeg vet at sjefen ikke ønsker at noen skal bli gravide no, siden det har vært mye utskifting av miljøterapeuter og mye rot med oppgaver som ikke har blitt gjort på grunn av dette.
Og slik som det ser ut no, med kvalme og trøtthet ser jeg virkelig ikke frem til å jobbe 100% i 7 mnd til...

Men vi gleder oss suuper mye til å fortelle det til venner og familie, og ikke minst til gutten som skal bli storebror :)

Back
Topp