Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
Nei vi gleder oss begge to :) Jeg blir å få igjen veldig mye for betaler 36 % av alt jeg tjener (som en slags sparing) og sambo blir også å få en del igjen :)
ORIGINAL: ToSmå2010
Nei vi gleder oss begge to :) Jeg blir å få igjen veldig mye for betaler 36 % av alt jeg tjener (som en slags sparing) og sambo blir også å få en del igjen :)
Så deilig da[:D] Lurt å spare sånn ja..
Ifjor fikk jeg igjen 8000 og typen 11 000.. Men klarer ikke å stole helt på at vi er like heldige i år.
Ifjor fikk jeg igjen 8000 og typen 11 000.. Men klarer ikke å stole helt på at vi er like heldige i år.
Ja det er utrolig deilig :) I fjor fikk jeg tilbake 16, og vet jeg får mer i år - så blir godt å få satt litt på sparekonto :)
Ja det er utrolig deilig :) I fjor fikk jeg tilbake 16, og vet jeg får mer i år - så blir godt å få satt litt på sparekonto :)
Ja, godt med litt ekstra.. [:D]
Jeg er egentlig fornøyd bare vi går i 0 jeg, så får eventuelle penger man får heller være en bonus..
ORIGINAL: Bymusa
Off, ja jeg er lurer på hvor mye samboeren får igjen, eller må betale.... Mistenker at det vil gå i minus på ham....
Jeg regner med jeg får igjen, blir veldig overrasket om jeg ikke gjør det.