Flere som gruer seg eller

ToSmå2010

Forumet er livet
Mandag begynner de å sende ut selvangivelsen[&o][&o]
Må si jeg er en smule spent på den ja..

Ikke så mye for min del, men for typen sin del. [:-]

Nei vi gleder oss begge to :) Jeg blir å få igjen veldig mye for betaler 36 % av alt jeg tjener (som en slags sparing) og sambo blir også å få en del igjen :)

ORIGINAL: lillebebis

Nei vi gleder oss begge to :) Jeg blir å få igjen veldig mye for betaler 36 % av alt jeg tjener (som en slags sparing) og sambo blir også å få en del igjen :)

Så deilig da[:D] Lurt å spare sånn ja..
Ifjor fikk jeg igjen 8000 og typen 11 000.. Men klarer ikke å stole helt på at vi er like heldige i år.

Huff, tror ikke vi får spesielt mye å juble for denne gangen gitt[&o] Vi satte ikke opp skatten i fjor og følgene av det mtp rentenedgangen blir nok en liten smell eller i beste fall at vi går i null... 

ORIGINAL: ToSmå2010

Ifjor fikk jeg igjen 8000 og typen 11 000.. Men klarer ikke å stole helt på at vi er like heldige i år.

Ja det er utrolig deilig :) I fjor fikk jeg tilbake 16, og vet jeg får mer i år - så blir godt å få satt litt på sparekonto :)

Ja det er utrolig deilig :) I fjor fikk jeg tilbake 16, og vet jeg får mer i år - så blir godt å få satt litt på sparekonto :)

Ja, godt med litt ekstra.. [:D]
Jeg er egentlig fornøyd bare vi går i 0 jeg, så får eventuelle penger man får heller være en bonus..

Gleder meg jeg og.[:)] Trekker også 36% av all innrtekt, så regner med å få igjen en del.[8D] Har ihvertfall gjort det før.[8D]
Med mannen så er det hipp som happ... Han trekker etter tabell, men litt ekstra så det skal gå i pluss. Ikke alltid det går sånn, men er som regel ikke store summer i minus da.[:)] Kommer godt med hvis vi får igjen for da kan jeg forlenge permisjonen min med det.[:D]

Gruer meg egentlig i år ja [8D] Har alltid fått igjen masse,men tviler i år..
Er spennende da,måtte bestille meg koder til å sjekke på nettet,er alt for nysgjerrig til å vente på posten [:D]

Ja, godt med litt ekstra.. [:D]
Jeg er egentlig fornøyd bare vi går i 0 jeg, så får eventuelle penger man får heller være en bonus..

Lurt å heller tenke slik ja ;) Skal krysse fingrene for at dere får igjen ;)

Er det mandag det kommer ut på nettet?

Det er tilgjengelig på nett fra tirsdag..

Da blir det rett inn tirsdag morgen,hihi [:D]

ORIGINAL: LMG86

Ja..Det blir spennende.. Kanskje litt for spennende[:-]

ORIGINAL: LMG86

Ja..Det blir spennende.. Kanskje litt for spennende[:-]

Jaaa,huff.. Forbreder meg på det værste og håper på det beste [8D]

Æsj, synst ikkje alltid det hjelper på sparinga å betale 36% skatt eg. Fekk "berre" igjen 5000 i fjor, og 3000 av dei var pga bsu-konto.

Off, ja jeg er lurer på hvor mye samboeren får igjen, eller må betale.... Mistenker at det vil gå i minus på ham....

Jeg regner med jeg får igjen, blir veldig overrasket om jeg ikke gjør det.

ORIGINAL: Bymusa

Off, ja jeg er lurer på hvor mye samboeren får igjen, eller må betale.... Mistenker at det vil gå i minus på ham....

Jeg regner med jeg får igjen, blir veldig overrasket om jeg ikke gjør det.

Ja det er sånn det er her også.. Jeg vet vel 99% sikkert at jeg hvertfall ikke får baksmell.. Men værre med han andre. hehe

Gruer meg "big-time"
Fikk baksmell ifjor på nesten 19tusen, og det var uventet.
Så nå forbereder jeg meg heller på det værste[8|]

Trur vi kommer til å gå sånn omtrent i null, så tenker ikke så masse på det egentlig. Håper vi kan gå littegrann i pluss da, i stedet for minus hvertfall[:)]

Jeg fikk igjen 33 tusen i fjor og får igjen i år også fordi jeg betaler så mye skatt og står alene på huset, men deler med sambo. Lurer på hva resultatet blir i år jeg. Er spent!!

Back
Topp