Flere som gler seg til 12. Juni?

Gleder meg til 12. ja. Men av en annen grunn. Har en avtale da jeg har venta på i mange mnd. :)
Orange fenga meg aldri. Så ferdig ses 1 altså :p Men syns ikke det var helt det store akkurat :)

Åååh JA !! Har venta og venta og venta, og eendelig er vi snart her :D Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å se alle episodene på en dag, akkurat sånn som i fjor :p

Ja!! Kanskje greit det falt på en helg mini er hjemme så man får gjort annet enn å bare se på det :-p

Jaaaa!! Har til og med fri den dagen, så den skal tilbringes inne foran TVen mens lille er i bhg :p

D fortjener vel kanskje en egen tråd? Evt så kommer d garantert til å komme en på fredag :p

Gleder meg veldig jeg og!! Nesten så jeg håper på drittvær så det er legitimt å være inne :p

I do :D

Ja, men kun fordi det da er lønn og feriepenger ;) aldri sett på den serien x)

Kjedelig når det skal gå så lenge mellom hver sesong :( Føler nesten jeg må se gjennom de to første i forkant bare for å få en liten oppfriskning :p

Får også lønn! :D

Men ja, gleder meg til serien!! Kommer den på Netflix da, eller åssen er det? Og blir alle episodene sluppet med en gang?

Back
Topp