Flere som gir malt istedetfor sukkervann

november2010

Forelsket i forumet
I kveld har mini vært skikkelig urolig og skulle bare bæres... I tillegg er mannen hjelpesløs i oppkast-modus på sofaen (les eget innlegg). Så tilsllutt duppet jeg smokken i ørlitegranne malt og gav han. Da roet han seg med en eneste gang og sovnet tilogmed. Typisk da, ca 1 time før leggetid... men men...

Har duppet smokken i malt et par ganger tidligere også, med hell. Heller det enn sukkervann tenker jeg. Men er det greit å gjøre det en sjelden gang i sånne tilfeller??

Er vel det samme hva man bruker, så lenge det funker [;)]

Men hva er galt med sukkervann?

Sikkert ikke noe galt med sukkervann, men når jeg hører ordet sukker, så tenker jeg automatisk at det er usunt... [8|]. 

Malt i melkeflasker, sukkervann til smerter bruker vi her...

Malt er sukker det også, maltsukker. Så det blir hips om happ [;)] uansett er det ikke farlig for de små - helt til tennene titter fram.

ORIGINAL: Kybele

Malt er sukker det også, maltsukker. Så det blir hips om happ [;)] uansett er det ikke farlig for de små - helt til tennene titter fram.

Sant, sant... Bare tull fra min side [;)].
Det viktigste er jo at de roer seg og at man kanskje ikke lar det bli en vane at de alltid får det for å roe seg.

vi har gitt tynnere og tynnere sukkervann til mini, så nå roer han seg faktisk kun med litt vann. er somregel det at han er litt tørr i munnen. trodde først han var sulten ,men det var han ikke.

Back
Topp