Flere som gir erstatning?

Mailykke2

Forelsket i forumet
Er det fler som gir morsmelkerstatning? Hvor mye gir dere per måltid og hvor gammelt er babyen? Hvor ofte gir dere mat? Gir dere malt, evt hvor mye og ofte? Og hvor mange bæsjebleier har dere per dag?:p

Min får mme. Hun er 3 uker i dag, og nå lager vi 150 ml flasker og så spiser hun det hun vil ha, og det er alt fra 60 ml til hele flaska. Min spiser hver 3 - 4 time hele døgnet .  Vi begynte med flasker på 60 ml i starten men det ble for lite så økte vi til 80 ml så 120, og nå altså 150.

Vi gir malt. Begynte med 1 ts i annenhver flaske, men gikk ned til 2 ts i døgnet. Du må nesten prøve deg frem hvilken dose som er rett for din baby. Blir avføringen diare så er det alt for mye malt. Vi har ca 1 bæsjebleie i døgnet nå.

Onyxia skrev:
Min får mme. Hun er 3 uker i dag, og nå lager vi 150 ml flasker og så spiser hun det hun vil ha, og det er alt fra 60 ml til hele flaska. Min spiser hver 3 - 4 time hele døgnet .  Vi begynte med flasker på 60 ml i starten men det ble for lite så økte vi til 80 ml så 120, og nå altså 150.

Vi gir malt. Begynte med 1 ts i annenhver flaske, men gikk ned til 2 ts i døgnet. Du må nesten prøve deg frem hvilken dose som er rett for din baby. Blir avføringen diare så er det alt for mye malt. Vi har ca 1 bæsjebleie i døgnet nå.

Hvilken erstatning gir dere? Vil hun ha mer på kvelden? Vår er nå 16 dager og vi lager 90 flasker, men hver kveld sliter vi med at hun ikke vil sove etter kl 5-6:/ det resulterer i overtrøtt og ikke lett å finne roen:p er litt redd for å gi for lite, men er kanskje lurt å lage en 120 flaske på kvelden eller fra kl 5-6 måltidet? Hvor lenge lat du hun sove på dagen og ettermiddagen?:p

Back
Topp