Må gå på lutinus nå som graviditetstesten ENDELIG ble positiv! Flere i samme båt? Hatt en MA og en SA og gyn tenker at jeg kan ha lite progesteron siden eggløsningen er på ville veier uten letrozol (har ikke pco/pcos)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah! Skal gå til uke 10, men på veeeldig lav dose...Går på cyclogest men det er pga ivf skal bare gå på det i en uke til. Skal du gå på det lenge?
Sniker fra april (ligger kvalm dag etter dag så kjeder meg litt ).
Hvorfor slutter dere så tidlig? Trodde man skulle gå på det til morkaken tar over produksjonen? For er det gule legemet dårlig til å produsere progesteron i starten av graviditeten blir det jo ikke noe bedre i uke 6/7 liksom. Har gått på det i forbindelse med 4 graviditeter og aldri fått beskjed om å slutte før uke 11/12.
Blir så nysgjerrige på hvorfor det er så ulik praksis bare...
Sniker fra april (ligger kvalm dag etter dag så kjeder meg litt ).
Hvorfor slutter dere så tidlig? Trodde man skulle gå på det til morkaken tar over produksjonen? For er det gule legemet dårlig til å produsere progesteron i starten av graviditeten blir det jo ikke noe bedre i uke 6/7 liksom. Har gått på det i forbindelse med 4 graviditeter og aldri fått beskjed om å slutte før uke 11/12.
Blir så nysgjerrige på hvorfor det er så ulik praksis bare...
Må gå på lutinus nå som graviditetstesten ENDELIG ble positiv! Flere i samme båt? Hatt en MA og en SA og gyn tenker at jeg kan ha lite progesteron siden eggløsningen er på ville veier uten letrozol (har ikke pco/pcos)
Samme her Spørsmålet var ment til de som sier de slutter i uke 6/7.Jeg har fått beskjed om å gå på Lutinus til uke 12, pga habituell abort. Tørr ikke å slutte før uke 12 heller, jeg tar det også 3 ganger daglig
Skjønner! Ja, når man får det for andre grunner enn progesteronmangel så skjønner jeg det joJeg har fått det etter innsett i naturlig syklus, da skal jo kroppen i teorien ha nok selv, men st olavs sier de gir det som en boost for implantasjon. Noen klinikker bruker det ikke i naturlig syklus jeg sluttet 4+2.
edit: men fikk det bare til uke 4 etter fersk forsøk (første barn) også, og da må jo kroppen ha satt i gang produksjon for det gikk jo bra
Samme her Spørsmålet var ment til de som sier de slutter i uke 6/7.
Masse lykke til! Håper du slipper å miste flere ganger
Tuse takk
Tenkte bare å vise at vi var flere som skulle gå på det til uke 12 det er veldig interessant hvor forskjellige tider man har fått beskjed om å slutte på