*4barnsmamma*
Gift med forumet
Hva gjør dere om dagene? Jeg er sykmeldt fordi jeg fremdeles sliter med kvalme og oppkast, hetetokter som gjør meg grisedårlig, bekken som krangler og ja.... Blir gaaaaaal!!!! Frem til jeg ble sykmeldt var jeg vikarierende butikksjef og jobbet hver eneste dag 8-10-12 timer for dag og jeg elsker jobben min!! Stooor forandring å plutselig gå hjemme og ikke fungere i det hele tatt når kroppen er vandt til å vere på farten hele dagen! Ikke får jeg gjort noe fornuftig hjemme heller for formen er så laber :( Tømmer oppvaskmaskinen og må ha pause liksom :( Andre som sliter med hetetokter? Jeg blir glovarm innvendig liksom, kjenner det pipler i panna og vist jeg "presser" meg til å bli ferdig med det jeg holder på med så er det nesten så det svartner for meg, skjelver i kroppen. Men tar jeg meg på armen, i panna, nakken så er jeg iskald! Har to fra før og har ikke hatt noen lignende plager i det hele tatt med de to andre!
Så jeg sliter ut sofaen vår om dagen! Leser, ser på tv, sover og føler meg bare fryktelig ubrukelig og kjenner det tærer veldig å gå slik! Gledet meg til å komme over 12 uker for da skulle alt bli så mye bedre. mhmm! NOT :( Syt og klag, har en skikkelig crappy dag i dag :(
Så jeg sliter ut sofaen vår om dagen! Leser, ser på tv, sover og føler meg bare fryktelig ubrukelig og kjenner det tærer veldig å gå slik! Gledet meg til å komme over 12 uker for da skulle alt bli så mye bedre. mhmm! NOT :( Syt og klag, har en skikkelig crappy dag i dag :(