Flere som går hjemme med to?

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Ja, er det flere her som går hjemme med to, eller flere? :) kanskje vi kan dele hverdagsaktivitetene våre med hverandre som inspirasjon og motivasjon? :)

Her går jeg hjemme med storebror på nå 21 mnd. Han skal begynne i barnehagen i august. I dag regner det her så det blir bare en kort tur ut med søskenvogna for å få frisk luft en halvtimes tid, så tenkte jeg vi skulle bake en skuffekake. Lillegutt liker å holde på med kjøkkenmaskiner og helle ingredienser :)

Går hjemme med to stk jeg også, og storebror blir 2 år om to uker:) I går var vi nede i byen en tur, og det var godt for både store og små. Ellers så har vi vært dårlig på å være ute, jeg er så plaget med pollen så da er det ikke så aktuelt i høysesongen:p I dag har vi ikke gjort så mye, syns det går i ett med bleieskift, amming, ordne mat til storebror, legging ect... Han begynner i barnehage den 16. juni, og vi gleder oss alle sammen:)

Heldigvis er storebror i bhg. Men er dog offshoreenke, så var aleine med dem i helgen og fikk da brystbetennelse og høy feber :-P herlig! Ellers er storebror så stor at han er litt ute med nabogutten, ser tv, leker på lekerommet og klarer seg mye selv :-)

Ville bare si at jeg er imponert over dere som er alene mye eller har unger hjemme sammen med babyen:)! jeg har bare baby hjemme, 3 og 5 åring i barnehage. Litt dårlig samvittighet men godt for meg også. Kommer sikkert til å ha mange hjemmedager til høsten og vil gjerne høre hva alle gjør på hjemme:) vi pleier alltid å bake;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sophia er 22mnd og starter ikke i bhg før 1 august! Vi er mye ute, men Sophia sitter i vognen, da hun løper fra meg, så fort anledningen byr seg! Hun er veldig tålmodig, så det går stortsett greit! Ofte med noen "sitte-pauser" :) Gleder meg til hun begynner i bhg, så hun kan løpe fra seg og kose seg. Samtidig blir det nok godt for lillebror å ha meg helt for seg selv <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ut og gå tur i dag, ta en sving innom lekeplassen, mate ender og gå på kafé med farmor og spise lunsj :) er så mye ute om dagen, har aldri vært så brun så tidlig på sesongen før! :D deilig med sol :)

noen tips til inneaktiviteter: male, plastilin, bake, klippe og lime, perle, puslespill, trille ballen, lage hinderløype i stua/gang

Det ble en flott hinderløype :-) Er ikke alltid så mye som må til for å få brukt litt energi ;-)

Storebror er 3,5 og går ibhg men i sommer er bhg stengt 4 uker så da er jeg hjemme med begge!
Da blir vi nok mye å være ute, lekeplass, stranda etc..

Back
Topp