Flere som fryser?

Lykkepåstrimmel

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Hei ☺️ Er det flere her som fryser lett nå, men som til vanlig, som ikke-gravid, er varm av seg? Har tre jenter fra før av og i de graviditetene har jeg hatt hetetokter (men husker ikke når det startet), men nå er det helt omvendt. Brrr!

❤️ 5+0

Jeg fryser alltid i tidlig svangerskap. Blir varm utover svangerskapet, men første trimester (++), så fryser jeg.

Signerer Lillafrosk. Hutrer og fryser alltid i første trimester, deretter kommer hetetoktene.. Særlig i siste trimester. For én gangs skyld håper jeg på en mild mai, juni og juli!:hilarious:

Nå er jeg litt syk også, men har vært sånn den siste tiden..
Full fyr i peisen; to pledd og en katt.

Jepp, spesielt når jeg er sliten og trøtt, som er oftere nå :)

Ja, fryser aldri til vanlig og har jevnt 21-22 grader hjemme. Mannen min lurte voldsomt på hvorfor jeg frøs hele tiden før vi fant ut at jeg var gravid (hadde ingen symptomer).

Så fint å se at man ikke er alene om det ☺️ Veldig uvant å fryse selv hvor mye man kler på seg, når man til vanlig er veldig varm av seg. Men har søkt litt her inne og på Google også, og det er visst veldig vanlig ☺️

Fryser helt ekstremt! Kald på hender og føtter, selv om jeg bruker ullsokker :shifty:

Jeg har frysi mye den siste tiden og fikk positiv test i dag så det kan jo forklare mye. Pleier aldri å fryse faktisk.

Back
Topp