Flere som fryser???

¤Ida

Gift med forumet
Jeg er så iskald HELE tiden!!!
Jeg har vært varm helt siden jeg ble på vei med martin, tror jeg har brukt votter/hansker 1-2 ganger i vinter,
men nå er det frem med votter, lue, lester og ullundertøy.
Sambo ligger oppå sin dyne mens jeg gjerne tar begge pluss et tykkt pledd...
Normalt???

Hehe[:D] Kjenner meg veldig igjen[;)] Eg sitter her med 26 grader i stuen og fryyser som bare det[8D] Så er nok litt det samme her[8|]

sambo går med shorts inne, mens jeg sitter under pledder og fryser. Jeg sover med ullsokker på føttene om natta... [:D]

jess beibi, det er normalt[8D]

er nesten på andre siden av rekka der jeg, sliter med konstand varme. kan omtrent ikke ha genser på før jeg svetter meg ihjel.
Men begge deler er vel normalt. får bare håpe det gir seg etter svangerskapet. [:)]

Fryyyyser jeg også!!!! Kan gjerne fyre i ovnen på kveldstid slik at det nesten er 30grader her[;)] Gubben svetter omtrent i hjel, mens jeg sitter under teppet....så det er nok heeeelt normalt!!!

Åja, jeg har på ekstra jakker og pledd hele tiden, masse varme på i bilen og varmluftsvifta går i ett på jobben.. Kollegaen min lo av meg i går, og mente den innebygde termostaten min ikke var helt som den skulle ;)

hehe.. da er jeg heller ikke alene ;) fryser og hakker tenner mens sambo bare ser rart på meg og sitter der i tskjorta og så absolutt ikke syntes det er kaldt i det hele tatt! [8D]

ORIGINAL: Snart3barnsmamma

Fryyyyser jeg også!!!! Kan gjerne fyre i ovnen på kveldstid slik at det nesten er 30grader her[;)] Gubben svetter omtrent i hjel, mens jeg sitter under teppet....så det er nok heeeelt normalt!!!

samme her[;)]

Er som regel varm, men nå fryyyyyser jeg. Er liksom enten eller[8|]

Jeg fryser også om dagen.. Mannen bare rister på hodet når jeg ber han sette opp varmen på varmepumpa[:D] Hehe[:D]

Hørtes kjennt ut dette ja!! jeg fyrer i ovnen, sitter under teppet og sambo SVETTER.... [:D]

Back
Topp