Flere som frykter

Søtnos*

Glad i forumet
at de skal få tvillinger? Det er fælt å si det men det håper jeg virkelig ikke at vi får....

Jeg frykter ikke og tror heller ikke vi får det.
Får vi det så blir det sikkert en helt annen hverdag enn med ett, men veien hit har vært så lang så da hadde vi bare sett på det som dobbellykke 

hadde nok blitt glad for to, men såg ut som det berre var ein her!:-)

Frykter ikke nei! Ikke noe som tilsier at jeg skal få to, men hadde det kommet to hadde jeg jublet, selv om det ville blitt tøft! :)

Tvillinger hadde nok medført et lite mentalt sammenbrudd her, for 4 barn er litt i meste laget Jeg syntes jo lenge det var mer enn nok med de to vi har, så en tredjemann satt et stykke inne... Men - tre av mine nærmeste venninner har 4 barn, og jeg ser jo at det er fullt mulig, to ha også tvillingpar - og de har greid seg godt. Ekstra arbeidssomt har det nok vært, men alt kan løses emoticon

frykter og frykter..  Kommer det en eller to blir vi glade uansett. :)  men det ligger tvillinger i familien, men tror nok det bare er en i magen :)

Jeg hadde elsket det om jeg fikk tvillinger! Her er det derimot legene som frykter det, fikk derfor satt inn bare ett egg. Har en deformert livmor som gjør at selv et vanlig svangerskap er høyrisiko, med stor fare for prematur fødsel, hadde det vært tvillinger kunne det blitt virkelig ille. Men hadde jeg visst at jeg kunne båret frem to friske barn hadde jeg vært overlykkelig over en slik nyhet!

Frykter ingenting, men hadde passet seg ytterst dårlig med 2 i samme slengen! Men har mange uker enda på å forbrede meg på :D

Jeg har aldri ønsket meg mer enn 2, så siden dette blir nr. 2 så ville jo tvillinger betydd 3 barn- på 14 mnd... Hadde nok blitt litt heit i toppen da, ja.... ;)
Hadde jeg fått tvillinger første gangen så hadde eg blitt kjempe glad !

Back
Topp