flere som fremdeles spyr?

LilleLavendel

Forumet er livet
eller er jeg alene om det? kjenner jeg er ordentlig lei altså!! fysj og fy!
måtte få det uuut her i natten her jeg ligger på sofaen og ikke tør å bevege meg fordi jeg vet jeg kommer til å spy av det og bekkenet kommer til å knekke sammen underveis frem til doooskålaaaa!
ikke skapt for dette her jeg altså!hehe

Huff da, du får ha go bedring videre med både bekkenet og spyingen...
Har ikke spydd en eneste gang i løpet av svangerskapet, så jeg vet desverre ikke hvordan du har det.... Er bare plaget med halsbrann, står av og til med magesyre i munnen[:'(] Jeg synes det er galt nok for min del....

Sender en go bedringsklem til deg!

har bare spydd 2 ganger, men jeg sliter fælt med brekninger[:'(] Er ik no gøy d...

God bedring til deg[:)]

Jeg spydde så godt som hver dag inntil for 4 uker siden, da jeg var 22 uker på vei. Etter det spry jeg mindre, men det hender av og til fremdeles :-(

Hei Lykkeligemeg!

Jeg føler veldig med deg alltså! Jeg sluttet å kaste opp rundt uke 17-18, men før der har jeg vært innlagt på sykehuset i over 6 uker med intravanøs og sonde næring, pga ekstrem hyperemesis. Lå bare i sykehussenga og kjente mageinnholde renne ut. [:'(] Det ble så ille at jeg fikk betennelse i spiserøreret...

Du har sikkert fått de beste tipsene allerede, men pass på tennene dine. Skyld med vann og ikke puss tennene etter at du har kastet opp, kan ødelegge emaljen fikk jeg beskjed om.

Jeg skal krysse fingrene for a det går over for deg også! Vet veeeeldig godt hvordan du har det, og man kan bli forferdelig motløs [:(]

Men stå på, for hver dag er du nærmere målet og den dagen kommer ikke tilbake igjen [:)]

Jeg har bare spydd 4-5 ganger, og det har vært nå de siste ukene. Den ene gangen spydde jeg i bilen mens jeg kjørte, kom helt uten forvarsel, jeg hostet bare og plutselig kastet jeg opp, det var ikke koselig, måtte snu og kjøre hjem og skifte klær og vaske bilen... Ellers brekker jeg meg ofte. God bedring til deg i hvertfall! [:)] Klem

Du er ikke alene:) Jeg har spydd siden november, men nå er det heldigvis mindre enn i starten. Men spyr nesten hver eneste morgen. Slitsomt, men det har nesten blitt en vane:p

slet veldig m d de første 3 mnd,og d var heeelt pyton til tider,nå sliter jeg m halsbrann og d er likedan[&:]

Back
Topp