Flere som fremdeles er sliten?

Ejlis86

Betatt av forumet
Formen min går fremdeles opp og ned. Noen dager har jeg ok med energi og 5 timer på jobb går fint, med litt energi på ettermiddagen. Men andre dager, som denne uka, så har jeg såvidt energi til å gå fra soverommet og opp i stua før jeg tar en 3 timers pause og lader.
Flere som fremdeles har det sånn?
Jeg er 14+3 i dag

Er 14+4, og har det på akkurat samme måte! I dag har jeg hatt masse energi, og har holdt det gående helt til nå. Mens for to dager siden sov jeg mer eller mindre helt til jeg skulle på jobb klokka 16. Så du er ikke alene om å ha varierende med energi :-)

Formen min går fremdeles opp og ned. Noen dager har jeg ok med energi og 5 timer på jobb går fint, med litt energi på ettermiddagen. Men andre dager, som denne uka, så har jeg såvidt energi til å gå fra soverommet og opp i stua før jeg tar en 3 timers pause og lader.
Jeg er 14+3 i dag

Jeg har sovet stort sett hver dag etter jobb den siste uken også. Føler meg fremdeles trøttere enn normalt

Er ikke sliten men trenger en høneblund på dagtid. Har ikke fått gjort det på noen dager. Og i dag er kroppen helt ødelagt. Viktig å slappe av hehehe

Jeg er 17 i dag, og kjenner meg godt igjen. Heldigvis en av de bedre dagene i dag, og fikk flyttet.

16+2 idag, og vurderer å få redusert sm slik jeg kan gå hjem litt tidligere for å sove. Jeg har rett og slett ikke noe overskudd for noen ting etter jobb. Og føler det er utrolig urettferdig ovenfor sambo, selvom han forstår. :(

Jeg er 14+3 i dag
Jepp.. 17+3...

16+2 og ja fortsatt sliten og tar meg gjerne en høneblund om mulig, men kan også holde et høyt tempo på jobb så bedre enn jeg var for noen uker siden :)

Fortsatt sliten og spyr flere ganger om dagen :/ er heldivis sykemeldt sånn att eg klarer å være sammen med å leke med guttongen når ha kommer hjem fra barnehagen :) ska snart gå ut i svangerskapspenger :)

Sliten enda?: check. Er ikke så ille som før heldigvis men må ta meg en en blund etter jobb. Sovner som en stein etter 5 minutter om kveldene også. Samboer er litt frustrert men det får han bare være:p jeg er en vandrende babyfabrikk og kan ikke forventes å prestere mer enn jeg gjør:D

Jeg var sengeliggedre rundt påske, så tok det seg opp, men så dalte det plutselig igjen :(
Alle jeg kjenner som har vært eller som er gravide sier at alt tar seg opp i uke 12-13... Men tydeligvis ikke her.
Har håpet fremdeles at det tar seg opp før kjæresten og jeg skal til London midt i mai.
Men er jo klar over at det kan hende det blir som dette resten av svangerskapet også. Men håper på bedring

Jeg er fortsatt ekstremt trøtt... Er fortsatt i 100% jobb men ser nå at jeg må vurdere gradert sykemelding for å ha overskudd til de to andre små.

Fortsatt sliten, men klarer å jobbe noen timer på gode dager. Stor nedtur da det ikke ble bedre etter uke 12-13. Uke 19 nå! Håper fortsatt på bedring ;)

Jepp, fremdeles sliten, uggen og kvalm, nå er jeg i uke 18. Trodde det skulle gi seg i uke 12, så var skuffet over at det ikke skjedde. Men håper det går snart snur.
Alt ser bra ut med den lille og det er det aller viktigste. :)

Jepp, fremdeles sliten, uggen og kvalm, nå er jeg i uke 18. Trodde det skulle gi seg i uke 12, så var skuffet over at det ikke skjedde. Men håper det går snart snur.
Alt ser bra ut med den lille og det er det aller viktigste. :)
Samme her, men er bare 16+6.

Ekstremt sliten! Er 16+3 i dag, hadde et lite håp om at det forsvant ved 12-13 som sist, men nei... Kan ha noe med at jeg har lavt blodtrykk, håper det gir seg snart iallefall!

Mye bedre enn jeg har vært, men er fortsatt sliten. Ikke mye stress/fysisk aktivitet som skal til før jeg har hodepine og ligger utmattet på sofaen :(

Jeg har det også som ts og er 14+6 i dag. Noen dager har jeg overskudd og godt humør. Mens andre er jeg helt utslitt, og orker ingen verdens ting.

Back
Topp