Flere som fremdeles er dårlig i form?

pregnant

Flørter med forumet
Jeg er nå passert 12 uker men er fremdeles utrolig kvalm.. Med de andre har jeg alltid blitt betre etter uke 12, men nå er jeg like dårlig.. Verst er det med desse luktene.. Noen som vet hvor tid det begynner og gi seg... Håper inderlig ikke at jeg skal vere slik i 9 mnd...

Hilsen ei som er lei av og vere kvalm..:)

Jeg blir bare verre og verre :( er ikke 12 uker før i morgen da, men med nr to var jeg dårlig til etter uke 20 så regner jo ikke med å være ferdig riktig enda :( Og jeg kan love for at det er flere som er lei, går snart på veggen her :violent001

Sist holdt det på til jeg var 16 uker. Denne gangen ga det værste seg da jeg var 13 uker, men kan ha dager jeg er kvalm fortsatt.

jepp, følte meg i finform noen dager, så begynte å jobbe litt på onsdag, styggdårlig resten av dagen(jobbet 3 timer!!) tok det rolig i går, men hadde vondt i hodet, å kasta opp til kvelds:( forhåpentligvis bedre i dag, men vet ikke før kvelden er her.. har jobba 2 timer i dag;) jeeei!

Uff føler med dere alle!! Er bare helt grusomt å vere så elendig hele tiden.. Måtte vi snart bli betre.. Må vel kanskje belage meg på at jeg kommer til å vere sånn i noen uker til.. Ha en fin helg jenter:)

Er nett komt heim frå legen og han ville sjukemelde meg for 2 og halv veke, har ikkje vært på jobb denne veka heller :( Er 10 veker no men eg trudde eg skulle slippe fra så dårlig kvalme, hadde berre hatt litt kvalme hit til men så siste søndag blei eg veldig dårlig og har vært det sidan og veldig trøtt. Så no er det berre å slappe av...det har eg aldri klart!
Men forhåpentligvis blir vi alle snart kvitt av det og spesielt dokke som er 12 veker + :)

Er 11+3 og her er det kun brystvortene, litt trøtt og førdøyelsen som plager meg!

Veldig opp og ned, har vært veeldig dårlig dette siste døgnet, kvalm enda, så har jeg roligere dagen. Men aldri en dag uten å være litt kvalm.. er 13+3 uker

Trodde kvalmen var borte..! Men neida..den kom tilbake. Kvalm dagen lang! :( Har aldri hatt det sån før... I de tidligere svangerskapene har jeg alltid sluppet unna.. Så skal vel få for alle denne gangen da :p

13+1 og fremdeles like kvalm, og vekta går fremdeles nedover... Ikke ofte jeg vil legge på meg, men nå synes jeg det kan begynne å gå opp! :)

Jeg er også ikke i slaget, 14 uker på vei. Men håper formen blir bedre etterhvert. God bedring til alle sammen

Er bare 11 uker jeg da! Sykt trøtt , null energi å alltid litt småkvalm !

Er 14 uker imorgen og er fortsatt kvalm, men mye bedre enn for 3 uker siden.
Sist jg kastet opp var igår, men det var ikke i nærheten av kvalmen jeg hadde.

Håper bare at det gir seg snart slik at vi kan glede oss over svangerskapet og ikke minst få tildekket næringsbehovet :)

Back
Topp