Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går mest nå. Har jogget litt innimellom men kjenner jeg får litt mer vondt i ryggen samt at det kjennes ut som jeg holder på å tisse på meg når jeg løperHehe.. Har prøvd å legge inn mer stigning på gåturene i stedet for å få opp pulsen og få litt variasjon
Styrke burde jeg bli flinkere til, har dabbet litt av..
gjorde det de to forrige svangerskapene, denne gangen har jeg syklet. Men har funnet fram løpeskoene igjenjeg jogget fram til to timer før fødsel sist svangerskap ( fødselen tok under en time så det gikk utmerket)
Jogga før. Men har fått streng beskjed om å ikke gjøre det mere. Fikk en blødning sist gang... Morkaka ligger feil og må ikke framprovosere mere blødning. Og så har jeg fått litt bekkenløsning også.. og får så kynnere og nedpress.. Tjohei..Så har fått beskjed om å ta det med ro. Så i påska har jeg vært laaaat!
Men har to små da, så helt i ro går ikke. Skal bli godt å kunne få rørt seg slik som før når ungen er ute.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Trener styrke og jogger annhver daggår fint,men jeg syns at magen blir veldig hard når jeg jogger og blir tissetrengt!!
men er utrolig deilig,slipper man kanskje å legge på seg unødvendig..
Sent from my iPhone using BV Forum
Trener styrke og jogger annhver daggår fint,men jeg syns at magen blir veldig hard når jeg jogger og blir tissetrengt!!
men er utrolig deilig,slipper man kanskje å legge på deg unødvendig..
Haha! Litt morro og se forskjellene her... Jeg er glad om jeg kommer meg gjennom en dag uten å halteDet må føles fantastisk å gå gravid og samtidig kunne være i god form! Det kan jeg nok se langt etter! Satser på at jeg kan komme sterkere tilbake etter fødselen