Flere som fortsatt har svak strek 20 dpo?

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Fikk min første svake strek 14dpo.
Tok en clearblue 16dpo med positivt resultat ( Gravid 1-2 uker).
I dag er jeg 20dpo og tok en ny test - litt sterkere strek enn 14dpo men fortsatt svak. Noen andre med samme erfaring? Blir jo helt sprø av denne testinga.

Vedlegg

• A76238AA-5844-4A5A-989B-23E5A6E61158.jpeg
    A76238AA-5844-4A5A-989B-23E5A6E61158.jpeg
    24 KB · Visninger: 179
Jeg hadde også svak strek. Er nå 27 dpo og fikk tydelig strek først nå. Alle produserer HCG forskjellig! Dersom alt er normalt hos deg, har du ingen grunn til å bekymre deg. Legg fra deg testingen og nyt at du er gravid :Heartred

Streken min på babyplan testene har ikke endret seg fra 16 til 19 dpo. Jeg har bare bestemt meg for å slutte å teste siden jeg bare blir bekymra av det.

Forrige gang brukte jeg make sure, og de har vist ca samme styrke som de gjorde sist, og er sterkere enn babyplan testene, men jeg har ikke fler igjen.

Ja, jeg har hatt svake tester, dette var testene mine 15 og 16 dpo, 16 dpo fikk jeg også gravid 1-2 på digital test. Har ikke testet siden, en strek er en strek:happy:

Vedlegg

• 7D8B2E7B-39B8-43C7-99D6-1C96C8509A4F.jpeg
    7D8B2E7B-39B8-43C7-99D6-1C96C8509A4F.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 121
Dette er jo også to forskjellige type tester så de reagerer nok litt forskjellig.

Håper spira klamrer seg fast:happy:

som de sier over her så kan vi produsere forskellig, men om det ikke er noe endring hadde jeg tatt kontatk med lege bare for å sjekke med blodprøve. ved svangerskap utenfor livmoren kan HCG stige saktere og bør undersøkes :)

som de sier over her så kan vi produsere forskellig, men om det ikke er noe endring hadde jeg tatt kontatk med lege bare for å sjekke med blodprøve. ved svangerskap utenfor livmoren kan HCG stige saktere og bør undersøkes :)

Ved ex.u stiger hcg som normalt eller raskere enn ved vanlig svangerskap. Jeg hadde høøy hcg;)

Ved ex.u stiger hcg som normalt eller raskere enn ved vanlig svangerskap. Jeg hadde høøy hcg;)

utdrag fra nettdoktor:
Hvis man har god allmenntilstand og kun har lette underlivssmerter, vil legen ofte observere tilstanden i noen dager. Man vil måle mengden av graviditetshormonet hCG i blodet, som ved normale graviditeter vil fordobles hver tredje dag. Hvis hCG ikke stiger normalt og man har blødning eller vondt i magen, kan det tyde på at graviditeten sitter utenfor livmoren

https://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/ektopiskgraviditet.php

Jeg hadde også svak strek. Er nå 27 dpo og fikk tydelig strek først nå. Alle produserer HCG forskjellig! Dersom alt er normalt hos deg, har du ingen grunn til å bekymre deg. Legg fra deg testingen og nyt at du er gravid :Heartred

Takk! Dette var godt å høre :Heartbigred

Back
Topp