Flere som fortsatt er kvalme og kaster opp av og til?

phalaenopsis

Flørter med forumet
Hei:)kanskje teit tema,men jeg spør likevel.Jeg er straks i uke 28+0 ,og lurer på om det er noen flere her som fremdeles er plaget av kvalme og konstant trøtthet? De jeg kjenner her jeg bor med termin omtrent samme tid er ferdig med dette for lengst.jeg ble veldig sløv av kvalmestillende medisiner,så sluttet med de. Føler meg litt alene med å ha det sånn:angelic:
 
Jeg er i samme båt, er 29+3 idag.
En svært sjelden gang jeg kaster opp, men er kvalm til ihvertfall kl 13...
Er trøtt, men det er bekkenet sin skyld.
 
Hei:)kanskje teit tema,men jeg spør likevel.Jeg er straks i uke 28+0 ,og lurer på om det er noen flere her som fremdeles er plaget av kvalme og konstant trøtthet? De jeg kjenner her jeg bor med termin omtrent samme tid er ferdig med dette for lengst.jeg ble veldig sløv av kvalmestillende medisiner,så sluttet med de. Føler meg litt alene med å ha det sånn:angelic:
Jeg kan føle meg dårlig og bli litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Jeg må spise noe regelmessig for å holde formen. Hos meg hjelper det å ha noe bær og fruktbiter liggende ( blåbær, eple, appelsin, banan) gjerne sammen med noe nøtter. Jeg kaster riktignok ikke opp lenger, men slet med det en god stund. Håper det blir bedre snart :love2
 
Jeg blir uvel hvis jeg går litt lenge uten mat. Etter måltidet blir jeg kvalm hvis jeg spiser litt større porsjon... Har i tillegg halsbrann :yuck: Er også trøtt, og har lite energi. Uff :)
Du er ikke alene...
 
Jeg sliter også fortsatt med morgenkvalme. Kaster av og til opp, men lettere å holde det i sjakk nå enn tidligere i svangerskapet. Verst når jeg må stå opp tidlig og har det travelt om morgenen. 28 fullgåtte uker
 
Hei:)kanskje teit tema,men jeg spør likevel.Jeg er straks i uke 28+0 ,og lurer på om det er noen flere her som fremdeles er plaget av kvalme og konstant trøtthet? De jeg kjenner her jeg bor med termin omtrent samme tid er ferdig med dette for lengst.jeg ble veldig sløv av kvalmestillende medisiner,så sluttet med de. Føler meg litt alene med å ha det sånn:angelic:

Ja, konstant kvalm døgnet rundt og kaster opp hver dag så og si uten unntak. Begynner å bli ganske lei.
 
Jeg sliter fremdeles med kvalme, kan ikke spise før jeg har hvert våken noen uten å kaste opp. Blir veldig utmattet av å ha det sånn, spiser jeg mat når jeg står opp begynner jeg å kaldsvette, blir svimmel og kaster opp:(
 
Jeg er i uke 28 nå, ble sykemeldt pga. hyperemesis i uke 6. Kastet opp hele dagen til midten av uke 24 og da stoppet det helt brptt. Begynte å jobbe i 30%, men den siste uken har kvalmen kommet snikende tilbake. Føler også på konstant trøtthet, og føler jeg sover bort hele dagen jeg ikke er på jobb. Frykter også at oppkastproblematikken skal starte på igjen, så ved neste legetime blir det trolig full sykemelding om det ikke har gitt deg til da.

Utrolig kjedelig, man hører jo stort sett kun gode erfaringer så kan absolutt relatere til det å føle seg alene i det :(:Heartred
 
Jeg kan føle meg dårlig og bli litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Jeg må spise noe regelmessig for å holde formen. Hos meg hjelper det å ha noe bær og fruktbiter liggende ( blåbær, eple, appelsin, banan) gjerne sammen med noe nøtter. Jeg kaster riktignok ikke opp lenger, men slet med det en god stund. Håper det blir bedre snart :love2

Det var lurt tips med fruktbiter og nøtterxsmile2tusen takk:happy:
 
Jeg blir uvel hvis jeg går litt lenge uten mat. Etter måltidet blir jeg kvalm hvis jeg spiser litt større porsjon... Har i tillegg halsbrann :yuck: Er også trøtt, og har lite energi. Uff :)
Du er ikke alene...

Ja halsbrann og kvalme er kjip kombinasjon,maten jeg tar som hjelper mot kvalme fører ofte til halsbrann og omvendt :angelic: heldigvis ikke så mange mnd igjen nå :happy:
 
Back
Topp