Flere som fortsatt ammer her?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Lurer på om det er flere som fortsatt ammer her og hva dere tenker fremover?
Og bruker dere noe ekstra vitamin tilskudd? (siden dere både ammer og er gravide).

Jeg tenker å fortsette å amme videre om puppene holder :-p men merker også at en naturlig slutt nå heller ikke hadde gjort noe...

Slutta for halvannen mnd siden ca :P Ville nok kanskje vurdert å ta noe tilskudd hvis jeg fortsatt ammet en del...

Jeg ammer, tar ingenting ekstra, men hev meg over folaten da jeg oppdaget graviditeten. Tror nok jeg slutter innen en mnd tid, men hva tenker du ekstra? Burde vi tatt noe mer enn det som er anbefalt for gravide?
Jeg tar folat, tran og ekstra dvitamin. Begynner straks med magnesium da jeg er blir så urolig i bena når jeg går gravid.

Gutten min er bare 6 mnd så vi ammer fortsatt ja:) Ammer ganske mye faktisk.. Tar ikke noe ekstra tilskudd.. kanskje høre med jordmor eller lege?

Her er største 1,5 år og virker ikke som om at ho skal slutte med det første :) Så da fortsetter vi til ho ikke vil mer selv. Er forberedt på tandemamming og om det blir det :) Tar vitaminer +folat og tran.

Jeg tar forøvrig vitaminer som inneholder 200 mcg folsyre så har kjøpt ekstra folsyre slik at jeg tar 400 mcg om dagen. Tar tran ved siden av. Tenker å gå ned til 200 mcg etter 12 uker. Litt usikker på om det er nødvendig med folsyre på 400 mcg da, men leste det var maks dosen.

Min datter er 11 mnd og vi ammer morgen og kveld, men hun har begynt å virke uinteressert, kobler seg av og på hele tiden, men blir sur hvis jeg legger de vekk. Ganske slitsomt i grunn. Hadde hun liggi i ro hadde vi nok amma så lenge hun vil, men føler kanskje vi må avslutte når magen begynner å komme:/

Småen er snart to, ammer fortsatt men hadde tenkt å slutte rundt de tider han fyller to. Nå tenker jeg det er ekstra greit, da matfatet snart blir opptatt. :P

Back
Topp