flere som fikk lyst på kebab.....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
...i går når du såg en god nr 2???

jeg fikk sykt lyst på...blæ....

*ler så jeg triller*

når jeg leste overskrifta tenkte jeg på den serien, for akkurat den kebab delen fikk jeg med meg. og JAAA den frista.

men det ble pita hjemme isteden med masse digg i. drit digg, men ikke det samme som gatekjøkken kebab som er såååå godt en gang i blant.

ORIGINAL: *Prinsessa

*ler så jeg triller*

når jeg leste overskrifta tenkte jeg på den serien, for akkurat den kebab delen fikk jeg med meg. og JAAA den frista.

men det ble pita hjemme isteden med masse digg i. drit digg, men ikke det samme som gatekjøkken kebab som er såååå godt en gang i blant.

både meg og sambo satt med tungene ute og siklet på den....
og så spiste hun ikke opp en gang.....
så for meg at det var mye digg oppi den....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: *Prinsessa

*ler så jeg triller*

både meg og sambo satt med tungene ute og siklet på den....
og så spiste hun ikke opp en gang.....
så for meg at det var mye digg oppi den....

ORIGINAL: Tøsa

nei men når du nevnte det nå så...

åå classic kebab! kunne drept for det nå!

jeg liker ikke kebab egentlig, så nei..

Mannen min gjorde, hehe.[8D]

Signerer... uffuff!!! [;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Så det ikke igår men fikk lyst på det nå[:D]

JAAAAA!!! Kom på den serien av og se overskriften her[:D] Mannen begynte og sleve når han så den i går[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

åå classic kebab! kunne drept for det nå!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[:D]

Jatakk! Mild kyllingkebab [:)] mmm...

ÅÅÅ har lyst på det nesten hver dag jeg, de selger kebab her men den smaker pyton! Er jo nesten ingen utlendinger her, og islendinger er IKKE gode på å lage kebab!

Har alltid lysst på kebab![:)]

Etter at jeg leste at noen studenter hadde tatt stikkprøver av kebab på ulike sjapper her i norge og de fant et høyt protein nivå i form av sperm i en av de har jeg slutta å spise kebab [:'(][:'(][:'(] så nei ble ikke frista... 

ORIGINAL: trampe80

Etter at jeg leste at noen studenter hadde tatt stikkprøver av kebab på ulike sjapper her i norge og de fant et høyt protein nivå i form av sperm i en av de har jeg slutta å spise kebab [:'(][:'(][:'(] så nei ble ikke frista... 

Har hørt tilsvarende historie om den ene kebabsjappa her i byen.[:'(] Er vel kanskje bare en sånn vandrehistorie tror jeg.[:)]

Back
Topp