Flere som føler seg tom for energi?

Lykkepåstrimmel

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Jeg er 6+3, etter jeg begynte å bli kvalm fra 5+5 så har jeg bare følt meg helt tom for energi. Etter jobb er det lite fristende å gjøre noe som helst.. Pleier å ikke klare å bare sitte stille, må alltid ha noe å gjøre, men gjør jo ikke noe annet etter jobb nå.. :bag: Please, si at jeg ikke er alene om det?
 
Jaaa!! Har denne uka lagt meg før 2100 med litt trykking på tlf etterpå.. Og har ikke hatt sjans til trening, så tenker jeg lytter til kroppen frem til jeg greier å være i sta til klokka har bikka 22 igjen.. Heje
 
You’re not alone! Her har jeg ikke noe annet valg enn å ta meg sammen. Har en ettåring som trenger mammaen sin etter barnehagen, en hund som krever sitt (ikke bare tur, men oppmerksomhet, pleie og kos!) og et hus som skal pusses opp. I tillegg har jeg 2 styreverv med tilhørende oppgaver som må gjøres så jeg føler jeg er helt på felgen her :banghead::(
 
Å så godt å høre at man ikke er alene om det! Jeg har sikkert bare glemt hvordan det er å være gravid :hilarious:
 
Jeg hadde også glemt hvor trøtt og energiløs man kan bli! Og forrige gang hadde jeg ikke barn, så da var det bare å ta seg en cowboystrekk etter jobb og egentlig når som helst. Frisk luft hjelper, men klarer ikke alltid å mobilisere til skogstur.
 
Kjenner veldig på det. Prøver å ha hjemmekontor, men merker det frister mer å gå tilbake i sengen. I går måtte eg legge meg nedpå midt på dagen, og la meg 20.30 på kvelden. Helt ferdig... attpåtil har jeg en som skal ha hjelp med lekser, og en som skal ha oppmerksomhet etter barnehagen... Husarbeidet snakker jeg ikke om :bag::bag:
 
Altså, i går oppdaget jeg edderkoppspinn i vinduskarmen. Jeg kan ikke huske sist jeg orket å tørke støv. Det begynner snart å bli helt krise :bored:
 
Eg er heilt tom for energi! Eg er utslitt frå eg står opp.. Forferdeleg uvant, og kjenner at det er nesten det værste.. Eg orkar ikkje mykje iløpet av ein dag :hungover:
 
Jepp, såpass tom at jeg ikke har sjans til å nå 50 innlegg her slik at jeg kan være med i skjult gruppe hvert fall:yuck:
 
Jeg er 6+3, etter jeg begynte å bli kvalm fra 5+5 så har jeg bare følt meg helt tom for energi. Etter jobb er det lite fristende å gjøre noe som helst.. Pleier å ikke klare å bare sitte stille, må alltid ha noe å gjøre, men gjør jo ikke noe annet etter jobb nå.. :bag: Please, si at jeg ikke er alene om det?

totalt tom for energi jeg også. Orker ikke tanken på å gjøre husarbeid.. ligger på sofaen hver eneste mulighet jeg har :shy:
 
Tom for energi - klarer akkurat å jobbe.. men far tar datteren vår 100% av tida :( Jeg legger meg samtidig som henne også... Hehe! Tror samboeren min føler litt på at han har to barn om dagen... Gleder meg til 1. Tri er ferdig. Dette er uutholdelig :confused:
 
You’re not alone! Her har jeg ikke noe annet valg enn å ta meg sammen. Har en ettåring som trenger mammaen sin etter barnehagen, en hund som krever sitt (ikke bare tur, men oppmerksomhet, pleie og kos!) og et hus som skal pusses opp. I tillegg har jeg 2 styreverv med tilhørende oppgaver som må gjøres så jeg føler jeg er helt på felgen her :banghead::(


Nesten helt likt som her, ettåring, hund og hus under oppussing, pluss full jobb
 
Ja, men mest på grunn av den djævelske kvalmen og spyinga. Huset ser ut som ein dass, eg ser ut som ein dass, far i huset er tilnærma åleinepappa for tida, sjølv har eg ikkje vert ute av huset på snart 2 veker. Legg meg ca 19, oppe att 07. 2-3 rundar innom senga ila dagen, for å unngå å spy/prøve å sove seg vekk frå kvalmen.

For eit liv :arghh:
 
Er helt tom for energi.. Sover bort over halve døgnet nå, og fungerer dårlig den resterende tida, bor nærmest i sofaen. Klarer å følge opp unga på ettermiddagen, lage middag osv, men det stopper seg der..
 
Back
Topp