Flere som føler seg som verdens kjedeligste person?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Etter at snuppa kom til verden føler jeg at jeg ikke har noe å tilføye når jeg er sammen med venner som ikke har barn. Jeg kommer meg nesten aldri ut, siden jeg er alene og snuppa bor 100% hos meg.
Syns det er skikkelig kjipt å føle at jeg ikke har noe å snakke med folk om [&:]
Er det flere som har det sånn?
Eller noen som har noen superdupertips som kan hjelpe meg?

kjenner til den følelsen ja

Jeg følger med på nyheter og er generelt samfunnsengasjert og oppdatert. Ellers, så hjelper det å vise interesse for dem og deres liv. Still åpne spørsmål som gir lange svar, ikke ja og nei-spørsmål. Da kommer man raskt i gang med en samtale og holder den i gang. [:)]

Har det akkurat sånn som deg, så har nok ingen tips. Venninnene mine uten barn har jeg ikke hørt noe fra siden jeg ble mamma, så da blir det til at jeg heller vasker huset daglig og er kjedelig.

Ja kjenner til den følelsen.
Eg orker ikkje å gå ut lenger eg engong [&:]

ORIGINAL: Sicily

Jeg følger med på nyheter og er generelt samfunnsengasjert og oppdatert. Ellers, så hjelper det å vise interesse for dem og deres liv. Still åpne spørsmål som gir lange svar, ikke ja og nei-spørsmål. Da kommer man raskt i gang med en samtale og holder den i gang. [:)]

Thank you [:D] Tror jeg må skrive meg en sosiale tips-lapp [:D]

Få deg en hobby du kan pusle med hjemme, og som gir deg sjansen til å stikke hodet ut døra i verden noen ganger [:D]
Jeg begynte å scrappe da jeg var gravid, og har blitt kjent med mange flotte mennesker både med og uten barn gjennom det.. [:D]

Jepp! Merker det spesielt godt nå som jeg har gløttet litt på døren til å kanskje mulgens treffe noen igjen. Faktisk har jeg tenkt til å lukke den igjen.
Det eneste jeg har å snakke om er unger! Unger, skole, jobb og unger.

De andre snakker om sist de var på den franske rivieraen liksom. Eller om neste gang de skal til Chicago.... Eller Hemsedal, and so on....
"kanskje du vil være med?"
"nei, jeg kan aldri være med på sånt[:)]"[8D]

ORIGINAL: Sicily

Det gjør jeg jo da. Så litt sånne diskusjoner kan vi ha. Men da merker jeg ofte at jeg omgås mange ignorante mennesker[X(]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Jepp! Merker det spesielt godt nå som jeg har gløttet litt på døren til å kanskje mulgens treffe noen igjen. Faktisk har jeg tenkt til å lukke den igjen.
Det eneste jeg har å snakke om er unger! Unger, skole, jobb og unger.

De andre snakker om sist de var på den franske rivieraen liksom. Eller om neste gang de skal til Chicago.... Eller Hemsedal, and so on....
"kanskje du vil være med?"
"nei, jeg kan aldri være med på sånt[:)]"[8D]

Hehe, det kunne vært mitt liv du skrev om her.
Og så har jeg selvfølgelig taushetsplikt på jobben, så kan nesten ikke snakke om det heller [8D]

God kveld i stua!

Vi er fler for å si det sånn![>:]

Back
Topp