Flere som føler seg som ett takras til tider :)

Vaniljerose <3

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Orker ingenting, trøtt som et nek og ligger på sofaen å et håp om søvn er stort. Så liker før jeg sovner ringer det på døren baah :/ Har lite lyst på besøk nå for tider, ser jo ut som et takras hele tiden nesten, trett, bustete hår og kvalm til tider. Og husarbeid er ikke på toppen av listen heller. Og ikke kan man si det til andre ennå hvorfor man ser slik ut og huse ikke er shinet. Men får trøste meg med at det går over om to månder :D Er jo også så utrolig godt å legge seg på sofaen nå dah zZZzzzz ;)
Kan ikke huske jeg følte det slik de andre gangene, eller kanskje jeg bare ikke brydde meg da ;)
 
Hehe.. ligger på sofan as we speak :p
ligger å dupper av :) men det har vi lov til syntes jeg :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sov 11t i natt (noen toalettbesøk da) Har vært super trøtt og slapp hele dagen. Sovnet på sofaen i ettermiddag i mens sambo laget middag. Nå prøver jeg å holde meg våken noen timer til..men sengen roper veldig på meg.
 
Har det på akkurat samme vis! Det ser ikke ut her!
Fikk tatt et skikkelig tak på rommet til mini tidligere, så nå orker jeg ikke ta oppvasken.. Og sambo reiste nettopp..
Jaja, satser på at jeg orker å ta det etterpå..
Men kjenner at jeg gruer meg til hverdagen i morgen.. Hver mandag er stress på jobb, og jeg er alene.. :confused:
 
Trøtt til tider!!! Veldig trøtt og sliten når det ikkje passer seg:p
 
Back
Topp