Flere som føler seg midre gravide?

Vero90

Flørter med forumet
Jeg er nå i uke 14 og nå har plutselig symptomene blit veldig mye svakere. Noen ganger kjenner jeg ikke noe til de i det hele tatt! Var på ultralyd i uke 12+4 og da var alt bra.

Har hørt at dette er tiden hvor man føler seg bedre, men er likevel litt bekymret:/ Når jeg hadde full kvalme og ømme pupper, følte jeg meg veldig gravid :p

Jeg har hatt det sånn fra uke 8, og synes det var skikkelig ubehagelig til å begynne med.. Men etter tul i uke 9 og i uke 11, og alt stod bra til, så klarer jeg å slappe mer av og nyte det :) Er jo egentlig bare deilig å føle seg bra! Man må bare venne seg til tanken om at alt er bra selv om man ikke føler seg gravid :)

Jeg har hatt det sånn fra uke 8, og synes det var skikkelig ubehagelig til å begynne med.. Men etter tul i uke 9 og i uke 11, og alt stod bra til, så klarer jeg å slappe mer av og nyte det :) Er jo egentlig bare deilig å føle seg bra! Man må bare venne seg til tanken om at alt er bra selv om man ikke føler seg gravid :)
Det er bra det ikke bare er meg da:p Jeg har klart å blitt roligere etter ultralyden, men etter at symptomene ble svakere var det litt rart. Men er vel som du sier at man må venne seg til det:)

Det er helt normalt! Mellom uke 10 og 12 justerer hormonene seg, hcg legger seg på et litt lavere nivå og mange opplever at symptomer forsvinner. Kos deg med den formen som er bedre enn i starten!

Mine symptomer avtok litt i uke 11. Men var 3 dager så pang var kvalmen tilbake enda værre igjen. Men er nå i uke 13+2 idag , og har hatt en super dag. Masse energi. Har knapt merka noen symptomer , bare spiser som en hest. Men det er helt normalt :-)

Mine symptomer avtok litt i uke 11. Men var 3 dager så pang var kvalmen tilbake enda værre igjen. Men er nå i uke 13+2 idag , og har hatt en super dag. Masse energi. Har knapt merka noen symptomer , bare spiser som en hest. Men det er helt normalt :-)

Godt å høre at det er flere som har opplevd at kvalmen kom i full fart tilbake etter noen dager rundt uke 11. Jeg var fin og nesten kvalmefri i noen fine dager nå, men så kom det tilbake. Håper kvalmen slipper for godt snart!!

Det er helt normalt! Mellom uke 10 og 12 justerer hormonene seg, hcg legger seg på et litt lavere nivå og mange opplever at symptomer forsvinner. Kos deg med den formen som er bedre enn i starten!
Signerer denne! Andre trimester er den beste perioden - kvalmen er over, og før kroppen plages av å være tung etc. Bare å nyte!!

Back
Topp