*Håpefull*
Glad i forumet
Det er nok ikke bare jeg her inne som er litt shaky og urolig for svangerskapet frem til uke 12. Er partneren deres imøtekommende og forståelsesfull i dette eller tar han litt lettere på det? Jeg ble ganske frustrert i går når jeg delte bekymringene mine og han svarte at " Ja men det er ikke verdens undergang, om det går gale nå så bare prøver vi igjen"
Jeg har jo en tendens til å bekymre meg for ting, det er "stadig nye ting jeg bekymrer meg for" som han sa. Og den ser jeg, jeg har bekymret meg en del den siste tiden for ulike ting. Men det er frustrerende å ikke bli møtt i den "verden" jeg er i nå på en varm og forståelsesfull måte av han som står meg nærmest.
Hvordan er deres partner i denne perioden? Forståelsesfull eller litt mer som min mann?

Jeg har jo en tendens til å bekymre meg for ting, det er "stadig nye ting jeg bekymrer meg for" som han sa. Og den ser jeg, jeg har bekymret meg en del den siste tiden for ulike ting. Men det er frustrerende å ikke bli møtt i den "verden" jeg er i nå på en varm og forståelsesfull måte av han som står meg nærmest. Hvordan er deres partner i denne perioden? Forståelsesfull eller litt mer som min mann?

Skjønner at du er skuffet.
Men er ganske sikker på at jeg hadde fått støtte og trøst
tenker mange mannfolk er sånn, de kjenner ikke alt som vi kjenner. Kvalme, engeriløs og kroppen i endring.