Flere som føler de har vert gravide lenge allerede?:)

Engel

Forelsket i forumet
Føler jeg har vert gravid i mange måneder:) Viste det allerede fra unnfangelsen (trengte bare graviditetstesten til å fastslå det) Vil bare komme over de 12 første ukene:)

Samme her

Jepp, skulle ønske jeg kunne glemme det et par uker...... men blir så kvalm når jeg blir litt sliten. 10 min gåtur, og jeg svimler....sofalivet innbyr ikke akkurat til glemsel.

*rekker opp en hånd*.. sist jeg gikk gravid fant jeg det ut mye seinere, men no veldig tidlig. Så ja, føler jeg alt har vært det lenge. Blir godt å bli ferdig med de første 12, bli kvitt kvalmen og være over største risiko.

Enig... Syns det å være gravid er hyggelig, men den enorme konstante kvalmen er ganske slitsom. Orker ikke gjøre noe, og da blir dagene veldig lange. Ofte er jeg så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tar turen ut på terrassen titt og ofte da det føles litt bedre i frisk luft...
Så jeg håper at jeg om 4 uker (da er jeg 12), har et nydelig foster i magen og at kroppen fungerer bra. Så kan jeg nyte graviditeten ennå mer :0)

Kjenner meg veldig godt igjen i det dere sier. Visste det tidligere denne gangen +at jeg har vært/er veldig kvalm. Noe jeg ikke var sist. Så er redd dette svangerskapet kommer til å bli laaaaangt :)

Kjenner også til den lange ventingen. Å være hjemme sykemeldt pga kvalme når jeg er på jobb og kjører bil er ikke til noe hjelp. Og de 12 første ukene kommer til å bli veldig lange. Vi gjetter på at jeg er 5-6 uker på vei, men jeg regner vel med at etter hcg forige uke å døme kan det også være 4-5 uker. Da blir jo de første ukene lange. Gleder meg til å bli kvitt kvalmen og trettheten.

Hehe,ja!! Finner det ut så alt for tidlig,så ventetiden blir laaang...

har bare visst om det i 2 uker, og det føles som en evighet. Er bare halvveis til uke 12... Blæh!

*Flaxloddet* skrev:
har bare visst om det i 2 uker, og det føles som en evighet. Er bare halvveis til uke 12... Blæh!

samme her! Har ingen hastverk med å bli ferdig med svangerskapet for det er jo koselig å gå gravid men jeg kan nesten ikke vente med å komme til uke 12 og fortelle det til "alle"...

2barns mor skrev:
Samme her

Og det mest tragiske er at jeg har tilbragt snart det første trimestereret i senga/sofaen og noen dager på sykehuset.. er sykemeldt til jeg har passert 12 uker - dette er tragisk.. håper nå at formen blir super igjen snart så jeg kan nyte at jeg har bebbis i magen :)

Back
Topp