Hallo! Vi hadde en ekstrem hyggelig sommerferie som førte til at vi ble gravide litt før vi planla. Vi hadde tenkt å vente et halvt år til så det ble 2 år ++ mellom eldste og yngste. Med termin nå 26.april blir det 20 mnd mellom. Jeg hadde fullstendig panikk når det gikk opp for meg at vi var gravide, men har så begynt å glede meg å fokusere på fordelen med to tette.
MEN, etter 1-års bursdag for mini går og den totale følelsen av utmattelse som har begynt å snike deg på har jeg gått litt i kjelleren og skjønner ikke hvordan dette blir.. Noen som er i samme situasjon som vil dele tankene sine? Redd det bare er meg som er så «egoistisk» at jeg tenker negativt nå og vil veldig gjerne snu dette positivt igjen. På forhånd takk!
MEN, etter 1-års bursdag for mini går og den totale følelsen av utmattelse som har begynt å snike deg på har jeg gått litt i kjelleren og skjønner ikke hvordan dette blir.. Noen som er i samme situasjon som vil dele tankene sine? Redd det bare er meg som er så «egoistisk» at jeg tenker negativt nå og vil veldig gjerne snu dette positivt igjen. På forhånd takk!