Flere som får tette barn?

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Hei :)

Positiv test i dag og er ca 4+0. Har fra før av storebror på snart fire år, lillesøster på 7,5 mnd :)
Fler her som får tette eller har det fra før av? Kjenner at jeg blir veldig nervøs av tanken på at lillesøster ikke er store jenta når den nye babyen kommer :o

Blir tette her også! Snuppa mi er 10 mnd. Ble veldig stressa først, men nå tenker jeg at det blir veldig hektisk men samtidlig fantastisk. Tenk, vi gir jo barna våre noen å vokse opp med, men liten bestevenn ❤️ :D

Gratulerer så mye! :D blir ikke fullt så tett her, samtidig tett nok tror jeg. Blir forhåpentligvis akkurat 2 år mellom storesøster og den lille (er 4+5 i da). :)

Blir veldig tette her. Fødte en gutt for litt over 5 måneder siden. Så blir 1 år og 2 måneder i mellom de. Har også en jente på 6 år, spent selv hvordan det blir med to så tette

Har en gutt som var født 1.nov 2014, så han er 2 år og 3 mnd når den lillesøster/bror kommer :)

Eldste blir 4 år mars neste år og mellomste vil være 1,5 år når babyen kommer ;)

Her blir det 18 måneder mellom. Jeg er fortsatt litt i sjokk, for vi skulle ikke begynne å prøve før neste måned. Jeg var veldig usikker på om 19 mnd ville bli for tett, men tenkte jo at jeg sikkert ikke ville bli gravid på første forsøk :-o

Eg har to jenter som er 19mnd mellom og dei er 5 og 6år no. Og no har eg ein gutt på 10mnd som vil få seg ein lille bror/søster når han er 18mnd ein til eller fra speler vell ingen rolle

Min første er 11,5 måneder nå, og jeg er mellom 4-6 uker gravid nå. Så ja, de blir litt tette :)

Back
Topp