Flere som får pepper for BV?

Lillemor1

Elsker forumet
Jeg er her inne en del det må jeg innrømme. Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har lært veldig mye her inne, selv om jeg ikke tar til meg alle råd og meninger. Jeg har lært at man ikke alltid skal stole blindt på f.eks helsesøster. og jeg som kun har vært mamma i 1 år og ikke har så mye erfaring med barn fra før er veldig glad
for å kunne dra nytte av alle dere andres erfaringer. Så til saken, hvorfor blir man da sett på som "fjern" hvis man i hvilken som helst sammenheng nevner at jeg har hørt sånn og sånn fra veldig mange på bv? Få liksom inntrykk av at "ikke bvere" ser på folk her (el sånne forum generelt) som en gjeng med korte kvinnfolk uten noen interesser i livet. Er det bare meg som treffer sånne folk?[:'(]

snakke veldig sjeldent om ting æ les eller lære inn her..[8|]
for flestan æ kjenne gjør narr av det i såfall...
å trur ikke æ kjæm te å vær så my inn her etter ungen e ut,man blir vel mer opptatt av ungen da...[:-]

Neida, men sånn generelt så tar vel ikke jeg alt her inne like seriøst heller... så jeg har full forståelse for at folk som ikke har vært på slike forum har en viss skepsis.

nei da, sambo er en smule kritisk til bv[8D]

ellers vet jeg ikke så mange som faktisk vet hva bv er..

Spot on!!! - Jeg sier bare at "jeg leste ett eller annet sted på nettet at....."
Da blir det godtatt som om jeg hadde sitert leksikon!

sambo e lei av maset om bv...[8D] har jo blitt helt hektet i det siste!

ORIGINAL: Lisfje

Spot on!!! - Jeg sier bare at "jeg leste ett eller annet sted på nettet at....."
Da blir det godtatt som om jeg hadde sitert leksikon!

Akkurat, jeg skjønner ikke hva som er galt i å ville lære av andres feil og erfaringer til det beste for ungen min. Tar jo selfølgelig ikke alt til meg (da skulle jeg fått en travel hverdag[;)]) Men det er faktisk mye jeg ikke ville visst hvis jeg ikke hadde vært på bv. Og det er da faktisk alle slags folk her, både høyt utdannede og sånne som meg uten utdanning. Synes bare det er så rart at så fort man forteller noe smart man har hørt her så himler folk med øynene å liksom, og gidder ikke engang å høre hva man har å si. For en hvilken som helst førstegangs mamma vet tydeligvis alt best selv...[8|]

jeg føler det helt likt som deg[:D]

Har opplevd det et par gangar ja.. synes det er dumt, er jo et kjempeflott sted og rådføre seg med andre i samme situasjon!
Jeg tror nok jeg kommer til å være aktiv her inne etter babyen er kommet også, for da har jeg sikker flere spørsmål enn noen gang tidligere[;)]
Jeg hadde aldri vært så opplyst om det å være gravid om det ikke hadde vært for internett vertfall, er så lettvint å spørre om det er noe man lurer på, og man får jo alltids maange svar, og forskjellige synspunkt[:D]

Har litt samme forhold til det som med Se og Hør. Leser det som står, men kjøper det ikke. (Høhø)

Alle jeg har snakket med om bv,er postitiv til det[;)]

Back
Topp