Flere som er...

Marit 83

Elsker forumet
...trøtte?! FYYYY jeg er sååå trøtt, skjønner ikke at det er mulig å være så trøtt og
utafor...det hjelper ikke hvor mye jeg sover heller, la meg en time tidligere enn vanlig i går for at jeg
ikke skulle være så trøtt...men den gang ei...herregud jeg har gått og gjespet i
HELE DAG jeg...en av 3-åringene på avdelingen jeg er på spurte
om jeg skulle natta sammen med han i dag... [8|] Fikk 10 min ekstra pause i dag, så jeg snorka
i 40 MINUTTER på jobb...herre...må vel bare begynne å sove i pausen på jobb jeg istedet for å skravle
med kollegaene mine... [8D]

Ja, tror ikke jeg hadde klart meg gjennom dagen uten den duppen jeg hadde i pausen min i dag [8D]

Jaaa, kjempe trøtt!

mhm sovna på vente rommet til nav i dag [8D] og jeg venta egentlig ikke så lenge [8D]

jeg er sååå trøtt at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på...
føler at jeg er helt utenfor hele verden...

men her er det en 22mnd gammel gutt som vil leke... argh jeg vil ha sol.. så vi kan leke på stranda, og få frisk luft!

er ikke gøy for han eller meg med sånne dager som i dag.. regn og leking på biblioteket og bytrasking...

Hehehe,synes det er så merkeli jeg...

La meg 22.00 igår ca, sov til åtte. Da tok mannen med seg jentungen i barnehagen fordi han skulle likevel til sykehuset. Sto opp og var våken en times tid, ble helt utslitt av å dusje så la meg nedpå. Våknet igjen kvart over elleve og spiste litt og var våken to timer kanskje og deretter sov jeg til halv fire..... [8|]

Men det er bedre å sove enn å kaste opp, det er min trøst.... (selv om ingenting blir gjort her hjemme da [:-] )

[:D]

Trøtt dekker det ikke. jeg er steintrøtt, kunne sovet halve døgnet. Godt jeg er lærer og har lang sommerferie, men har bare 3 uker igjen nå...[&:]

åh er så umenneskelig trøtt[:-] Er helt forferdelig å være så trøtt..gleder meg sånn til det går over[;)]

Godt å høre det er flere da synes jeg [8D]
Men jeg er heller trøtt myyyyye mer gjerne enn å måtte spy hver dag...
...jeg takler DÅRLIG å spy... [&o] 
Så JIPPPIIIII, VI ER TRØTTE!!!! Eh...ja...nei...joda...eeh... [8D] [:)]

jeg er frykteli trett.. men så lenge jeg såver så er jeg ikke kvalm å brekker meg :P
eneste er at jeg mååååå opp på natta å tili om mårran for å tisse :S:S:S d ødelegger mye god søvn :D

Trøtt, så trøtt!!.. Vanskelig å ta seg sammen av og til, hehe. Detter ut av samtaler å slikt fordi jeg er så trøtt!

hmmm... jeg må innrømme at jeg ikke er så trøtt jeg! Er det et dårlig tegn, kanskje? Dette er min første...
Er heller ikke særlig kvalm, kjenner bare litt klyping på innsiden av magen...

jeg er ikke noe spesielt trøtt[:)] var det med første, litt med andre, og ingenting nå... eneste jeg kjenner er litt kvalme....[:)]

ORIGINAL: marine

hmmm... jeg må innrømme at jeg ikke er så trøtt jeg! Er det et dårlig tegn, kanskje? Dette er min første...
Er heller ikke særlig kvalm, kjenner bare litt klyping på innsiden av magen...

nei det er ikke et dårlig tegn. alle svangerskap er forskjellig[:)]

Back
Topp