Flere som er vimsete/glemsk som gravid?

Frumommy

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
På 14 dager har jeg glemt/mistet lommeboken min 3 ganger. I dag skulle jeg legge inn nytt kort på Rema appen og plutselig finner jeg den ikke. Tror den ligger i en bil vi prøvekjørte på tirsdag (sist jeg kan huske jeg hadde den). Må ringe å sjekke ut i morgen. Begynner å bli irritert på meg selv når jeg er så vimsete. Føler dette er forsterket når jeg er gravid. Eller kanskje jeg bare har mye å tenke på om dagen?

Jeg er også ekstremt fjern og vimsete for tiden [emoji14] glemmer både avtaler og roter bort ting i hytt og pine [emoji28]

Jeg begynner å bli litt bekymra for ammetåka og om at det blir verre.. [emoji1] Trur jeg snart glemmer hvor jeg bor [emoji85] Hjernen er virkelig ikke med på laget om dagen, har i hvert fall skjønt at butikk uten liste er nå helt håpløst! [emoji1]

Var noen uker her jeg klarte å knuse 5 glass og rote bort tlf min hele tiden. Trodde jeg var i ferd med å bli dement og få parkinson, men leste et sted at "hormonene gjør deg kanskje ekstra klønete om dagen". Og "gravidhjerne" er visst også et uttrykk.. Så da slo jeg meg til ro med det :) Bare ammetåka igjen nå, så er vi vel på nett igjen ila 2019... :)

Himmel Ja! Jeg har hatt opptil flere turer opp i makulerings"dunken" fordi jeg har kastet feil papirer.. Lagt ting fra meg og leter febrilsk etter samme ting to minutter etterpå, begynner en setning og glemmer hva jeg skulle si... En av disse dagene kommer jeg til å gjøre en skikkelig brøler på jobb... Venter på at det skal bli noen saftige feilutbetalinger!o_O

Tror jeg må få meg en lapp med navn og adresse på rundt halsen just in case..

Jeg er temmelig håpløs[emoji23][emoji23] Kan reise meg opp å gå inn på kjøkkenet og glemme hva det var jeg skulle på kjøkkenet[emoji85][emoji85][emoji85] er vel 2 meter å gå liksom[emoji23] Ellers roter jeg bort lommeboka, glemmer å ha på deo osv så ja... Gravidtåka har ankommet [emoji23]

Jeg er bålfjern for tiden!
Mannen rister bare på hodet, og ungene ler av meg [emoji28]

Hvilken dag det er, hva vi gjorde igår, hvorfor jeg gikk opp trappen, hva jeg måtte ha på butikken, om hunden har spist, ...

Blir nesten ikke overrasket om jeg glemmer mitt eget navn [emoji23]

Jeg glemmer at jeg i det hele tatt skulle si noe midt i en setning, så jeg kan bare slutte å snakke. Haha..

AKKURAT sånn er jeg også[emoji23][emoji87] Begynner på en ting og klarer ikke å fullføre for ordene bare forsvinner[emoji849] Skikkelig irriterende[emoji12]

Jeg er helt ekstrem om dagen selv, blir skremt! Skriver jeg det ikke ned så er det glemt, må ha konstant påminnelse på tlf:smiley-angelic006

Jeg er bålfjern for tiden!
Mannen rister bare på hodet, og ungene ler av meg [emoji28]

Hvilken dag det er, hva vi gjorde igår, hvorfor jeg gikk opp trappen, hva jeg måtte ha på butikken, om hunden har spist, ...

Blir nesten ikke overrasket om jeg glemmer mitt eget navn [emoji23]

SÅNN er jeg og. Glemmer stadig hvilken dag det er, når jeg gikk tur med bikkja, har jeg sminka meg idag? Dusja? Hva som skjer neste uke: aner ikke.
Stakkars samboer har bursdag neste uke, og jeg driver og planlegger alt mulig rart (vi holder på å selge leilighet) PÅ bursdagen hans. Innser det når de jeg snakker med sier datoen. Haha.

Har også merket at hjernen lager nye ord for de den har glemt, merker det når samboern ser bekymret eller forvirra på meg [emoji1] Igår snakket vi om en listeapp jeg nå laste ned igjen for å huske ting, og nå har jeg allerede glemt hva den heter [emoji85]

Back
Topp