Flere som er veldig oppblåst

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
På kvelden?

Før graviditeten så fikk jeg laktoseintoleranse. Kan spise ost og smør - men etter graviditeten så kan jeg ikke ha ost. Har nå i to døgn holdt meg unna det og fisene lukter ikke lengre som melkefjerter.

Men det verker på sidene og bak i korsryggen - flere som ha det slik?

Say what? Hehe, selvsagt er jeg oppblåst, og hadde det ikke vært for at jeg har bena godt plantet på jorda hadde jeg letta for lenge siden. Kveldene er verst, ser ut som jeg er 6 mnd gravid :eek:

Godt å høre det er flere! Verker på sidene her også, pluss masse luft i magen. Min teori er at livmoren er på tur oppover over skambenet og at det påvirker tarmsystemet!

Oppblåst her også, og forstoppet. Alt går så mye tregere hos meg når jeg er gravid, og det har i alle tre svangerskapene vært et av mine første symptom. Vanligvis har jeg kjempehøy forbrenning, nå for tida må jeg legge linfrø i vann og blande med yoghurt for å få det til å gå rundt:sour:
Magen er ikke så veldig ille når jeg står opp (men jeg ser godt selv at den har begynt å vokse, er 8 uker og tredjegangs), men utover dagen blir den bare større og større:hilarious: Gleder meg til det blir ordentlig babymage!

Hehe, ja! Føles av til som om magen kommer til å sprekke, verst på kvelden. Men var faktisk ennå verre for noen uker siden, og da hadde jeg også mye mageknip og skikkelig treg mage. Glad det har blitt bedre i hvert fall!

Blitt litt bedre med forstoppelsen. .... Vet jeg har skrevet det tidligere - men de fisene!

Alt fra bulldosere til raketter jo!!!! Jeg skylder på babyen jeg - når samboeren trekker t-skjorta over nesa. Jeg dør ikke for en fis!

Hahaha ja er så oppblåst at jeg ser ut som at jeg er 6 mnd på vei:joyful: passerer 11 uker på fredag:) Hadde endel ekstra på magen fra før, men nå kan det ikke holdes inn lenger, sånn jeg kunne før:shy: merker at kroppen bruker en evighet på fordøyelsen, og for meg og min metforminmage (les diaré jevnt over pga bivirkninger) så er det merkelig å ikke måtte på do 20 min etter et måltid:hilarious:

Veldig oppblåst ja. Husker ikke om det går over heller, men belager meg på at det blir noen måneder framover med minimum lett ubehag og ofte sterkt ubehag både her og der. :wtf:

Kjempeoppblåst her også, og fordøyelsen er på bærtur. Tar en evighet før maten er fordøyd, og føler jeg sprenger mange timer etter inntatt middag. Ikke spiser jeg ekstreme mengder heller. Gleder meg til andre trimester hvor magen popper mer og jeg ikke bare ser småfeit ut :meh:

Oppblåst ja! Og treeg mage. Forstoppelse som f også. Er så kvalm så får ikke spist så mye bra ting enda. Men har noen tips til forstoppelsen??
Gruer meg til jeg må nr 2. Det er vondt assa:arghh:

Er meget oppblåst her også, skulle ønske jeg kunne ha sagt at jeg er oppblåst på sidene også.. for der har jeg tydeligvis lagt på meg. Tror jeg faktisk har gått opp 3 kg :banghead:. Jeg er sykmeldt pga kvalme, kaster ikke opp hvis jeg ligger på sofaen. Så her har jeg ligget å spist potetgull å det jeg får i meg så jeg ikke kaster opp.:hilarious:
Føler meg kjempefeit, magen er som en ballong til tider :arghh:

Back
Topp