Flere som er varme og kvalme...?

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Flere som sliter med at både varme og kvalme kommer i bølger? Er varm på føttene at jeg klarer ikke gå med sokker lenger, svetter om natta :p Kvalmen kommer i bølger, ikke mye mat jeg får i meg (men mer enn nok altså, ingen fare :p)
I dag har jeg vert kvalm nesten i hele dag :sour:

Bikket uke 34 i dag, mye kynner for tiden, føler jeg går på do hele tiden..

Ja svetter som en gris i perioder, skikkelig hormonell svette. Og føler er enormt press på blæra nesten hele tida. Kvalm er jeg også innimellom, og sliter med apetitten, litt som I første trimester. Spiser mye Røros flatbrød. Og enda er det 6 uker til termin, det er helt smerte. Håper ungen kommer om én mnd, jeg ligger bare på sofaen/senga dagen lang og er så utmattet. Det eneste jeg har gjort i dag er å sortere babyklær.

Ja svetter som en gris i perioder, skikkelig hormonell svette. Og føler er enormt press på blæra nesten hele tida. Kvalm er jeg også innimellom, og sliter med apetitten, litt som I første trimester. Spiser mye Røros flatbrød. Og enda er det 6 uker til termin, det er helt smerte. Håper ungen kommer om én mnd, jeg ligger bare på sofaen/senga dagen lang og er så utmattet. Det eneste jeg har gjort i dag er å sortere babyklær.

Kjenner til det. Skulle rydde bort jula i dag, fikk så vidt begynt å ta ned kulene fra treet før kynnene satte igang og kvalmen kom etter.. Helt håpløst å gjøre noe:( Så begynte jeg å stresse over at dette var tegn på at fødselen kanskje ikke er så langt unna, så det hjalp ikke:p

Flere som sliter med at både varme og kvalme kommer i bølger? Er varm på føttene at jeg klarer ikke gå med sokker lenger, svetter om natta :p Kvalmen kommer i bølger, ikke mye mat jeg får i meg (men mer enn nok altså, ingen fare :p)
I dag har jeg vert kvalm nesten i hele dag :sour:

Bikket uke 34 i dag, mye kynner for tiden, føler jeg går på do hele tiden..

Ja, det ble plutselig sånn med meg for to uker siden. Er 35+2 i dag. Kvalme og «heteslag». Ble 100% sykemeldt, gjorde absolutt ingenting i 1 uke og kvalmen ga seg etterhvert som jeg roet ned. Virket som det var kroppen som sa at jeg måtte ta det helt rolig.

Jeg er ikke kvalm, men er veldig varm. Jeg er i utgangspunktet skikkelig frysepinne. Kan godt sitte med ullpledd over meg inne på sommeren :woot: men utover i graviditeten har jeg bare blitt varmere og varmere. Gubben kler på seg og bruker pledd (han er vanligvis varm) og jeg kler av meg.:woot:

Jeg er i uke 34 i dag. Har hatt to netter nå hvor jeg plutselig har vært veldig varm. Våknet svett selv om ingenting er endret.
Inge kvalme, annet enn det jeg får av all halsbrannen da.. :(

Jeg er i uke 34 i dag. Har hatt to netter nå hvor jeg plutselig har vært veldig varm. Våknet svett selv om ingenting er endret.
Inge kvalme, annet enn det jeg får av all halsbrannen da.. :(
Jeg har også vært varm om nettene i det siste. Ingen kvalme dog

Jeg er også veldig varm. Men det som er mest plagsomt er at jeg har sååå tørr munn om natten. Drikker minst 1L hver natt. Mye tett i nesen og svetter mye. Sikkert dehydrert. Glemmer ofte å drikke hele dagen på jobb..

Jeg er også veldig varm. Men det som er mest plagsomt er at jeg har sååå tørr munn om natten. Drikker minst 1L hver natt. Mye tett i nesen og svetter mye. Sikkert dehydrert. Glemmer ofte å drikke hele dagen på jobb..
Dette høres veldig ut som meg også! Vært tørst noen uker nå, skikkelig tett i nesen og blir fort svett/klam om natten, uten at jeg egentlig har vært varm. Men nå de siste dagene har varmen begynt å komme, føler jeg koker. Og jeg er frysepinn egentlig.

Back
Topp