Flere som er våken?

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Lei av å ikke få sove :/ orket ikke ligge å vri meg mere nå, så får stå opp litt og prøve på igjen senere :p vært våken siden 04 nå..

Våken ja. Og då tek det alltid lang tid før eg får sove igjen. Det har eg måtte venne meg til dei siste vekene. Hadde eg berre kunne snudd meg rundt og sovna, hadde alt vore så mykje bedre: p

Våken ja. Og då tek det alltid lang tid før eg får sove igjen. Det har eg måtte venne meg til dei siste vekene. Hadde eg berre kunne snudd meg rundt og sovna, hadde alt vore så mykje bedre: p
Kjenner til det ja :/ enten er sprellemann i magen turbo, ryggen vond, det er for varmt, halsbrann, eller så ligger sambo mot meg og puster på meg den ene vegen det er behagelig å ligge på :p haha

Vært våken siden 6.. Sitter på jobb og halvsover. Trøtt :( Dere er heldig som bare kan snu dere å sove videre.. :)

Her er folket oppe tidlig ja...jeg lå i senga til 09.30 og våknet vel 09.00. Deilig:D

oppe 6.45 med gutten i dag etter å ha vært på do 1 gang i timen omtrent gjennom natten og han har fri i dag pga planleggingsdag i bhg så blir ikke mye hvile før han er i seng i kveld... trøtt ja og sliten ja... sambo jobber seinskift i dag så han tok han med seg ut en liten tur nå før jobb da så jeg fikk litt pause.

de dagene han skal i bhg sliter jeg med å få vekt han kl 7.30 men i dag når vi bare kunne sove da er han lys våken ca 6.30 typisk... hehe

Har sovet utpå i går og i dag, siden jeg har vært hjemme fra jobb (sykmeldt 30 %).. Herlig! :) Problemet her er at jeg våkner mange ganger i løpet av natta.. enten for at jeg må på do, for at ryggen er stiv og støl, for at jeg sliter med å snu meg i senga, eller at samboer snorker som en annen sjømann ved siden av meg!! Sover så urolig (jeg sover vanligvis kjempetungt), når aldri noen dyp søvn siden jeg våkner så ofte, og er alltid trøtt og klar når jeg står opp på morgenen..

Etter at samboer dro på jobb i morges måtte jeg ha sovnet skikkelig.. Våknet ca. 3 timer etter han dro, og da lå hunden og sov ved siden av meg uten at jeg hadde merket det (han er 50 kg, så merker normalt sett om han hopper opp i senga :P). Kan ikke huske at samboer sto opp og dro hjemmefra heller.. så denne morgenen var etterlengtet!

Off, slitsomt!! Tar lengre til å sovne enn vanlig, våkner flere ganger hver natt for do, snu meg til en ny stilling osv :P Men sover når jeg kan, er så sliten at klarer ikke holde meg våken om jeg legger med ned (dag eller natt) ;)

jeg sliter med søvnen om natta nå :(
her om dagen våkna jeg 4-5 ganger på natta:( slitsomt......
jeg gruer meg til hver natt nå fordi jeg lurer på om jeg får sove el om jeg må opp om natta.
jeg får vondt om jeg snur meg i senga pgr bekkenet. så er det do flying da,å plutselig føler jeg meg så inmari varm å må ligge forran vifta:/ i tilegg har jeg fått forferdelig kløe om natta under beinet,kjennes ut som myggstikk så jeg klør og klør og klør.....

Men har dere prøvd med en god, stor pute mellom bena om dere ligger på siden, og en liten pute under magen som magen kan støtte seg på? Det hjelper godt for ryggen. Jeg sover slik og selv om jeg våkner mye tar jeg meg i å tenke "åh, nå ligger jeg godt". Men det kan absolutt være at det er fordi jeg har lite plager, men tenkte at det jo ikke skader å gi pute-tipset :)

Jeg har ekstra pute og dyne i senga for å bygge meg opp til en behagelig stilling. Jeg er likevel mye våken og kan bare ligge i to stillinger..... Nå begynner jeg å bli LEI!

Men har dere prøvd med en god, stor pute mellom bena om dere ligger på siden, og en liten pute under magen som magen kan støtte seg på? Det hjelper godt for ryggen. Jeg sover slik og selv om jeg våkner mye tar jeg meg i å tenke "åh, nå ligger jeg godt". Men det kan absolutt være at det er fordi jeg har lite plager, men tenkte at det jo ikke skader å gi pute-tipset :)
Trodde det var mer eller mindre en selvfølge jeg! Hehe..
Jeg, på den annen side, har en vanlig pute, en gravidpute med kuler i og en gravid-og ammepute som selskap :-P Sliter litt ekstra om nettene når jeg sover borte og ikke har samme arsenal rundt meg kjenner jeg.. Hehe..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Trodde det var mer eller mindre en selvfølge jeg! Hehe..
Jeg, på den annen side, har en vanlig pute, en gravidpute med kuler i og en gravid-og ammepute som selskap :-P Sliter litt ekstra om nettene når jeg sover borte og ikke har samme arsenal rundt meg kjenner jeg.. Hehe..

Vi var på tur og besøkte familie i sommer, og da var putearsenalet med :) :

Vi var på tur og besøkte familie i sommer, og da var putearsenalet med :) :
Hehe.. Spørs om jeg ikke må satse på det selv neste gang! Men reiser med toget, så følte det litt dumt å bære med seg :-P

Haha, jeg blir gal :) lille gutten i magen er helt VILL i natt, han er over alt.. Nå er klokka halv seks og jeg har enda ikke fått sove. Håper han roer seg om litt, for om han skal holde på slik er det ikke noe håp for meg :)

Back
Topp