Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til det ja :/ enten er sprellemann i magen turbo, ryggen vond, det er for varmt, halsbrann, eller så ligger sambo mot meg og puster på meg den ene vegen det er behagelig å ligge på hahaVåken ja. Og då tek det alltid lang tid før eg får sove igjen. Det har eg måtte venne meg til dei siste vekene. Hadde eg berre kunne snudd meg rundt og sovna, hadde alt vore så mykje bedre: p
Trodde det var mer eller mindre en selvfølge jeg! Hehe..Men har dere prøvd med en god, stor pute mellom bena om dere ligger på siden, og en liten pute under magen som magen kan støtte seg på? Det hjelper godt for ryggen. Jeg sover slik og selv om jeg våkner mye tar jeg meg i å tenke "åh, nå ligger jeg godt". Men det kan absolutt være at det er fordi jeg har lite plager, men tenkte at det jo ikke skader å gi pute-tipset
Vi var på tur og besøkte familie i sommer, og da var putearsenalet med :Trodde det var mer eller mindre en selvfølge jeg! Hehe..
Jeg, på den annen side, har en vanlig pute, en gravidpute med kuler i og en gravid-og ammepute som selskap Sliter litt ekstra om nettene når jeg sover borte og ikke har samme arsenal rundt meg kjenner jeg.. Hehe..
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Hehe.. Spørs om jeg ikke må satse på det selv neste gang! Men reiser med toget, så følte det litt dumt å bære med segVi var på tur og besøkte familie i sommer, og da var putearsenalet med :