Flere som er ute av babybilsetet?

*trinemor*

Gift med forumet
Vi fant ut at babysetet begynte å bli litt trangt for henne nå, så vi fant frem bakovervent Britax Multitech setet etter storesøster.... Nå er hun så fornøyd med å sitte, og å se litt mer ut av vinduet :)

Flere som har byttet sete, og til hva?
 
Vi byttet når lillen var seks måneder til Britax Multitech 2 :)
 
Vi byttet når lillegutt var 6mnd, vi har besafe izi kid x3 isofix.
Et stort sete, så jeg som sitter forran sitter ikke noe godt, men lillegutt storkoser seg og sitter veldig godt i setet sitt så er veldig fornøyd med det:)
 
Vi har byttet til Britax.. Flyttet over når poden var ca 8 mnd og ble for lang for babysetet.. Savner litt det å kunne løfte ut unge og setet når han sovner i bilen, men ellers fornøyd :)
 


gutt2012 skrev:
Vi har byttet til Britax.. Flyttet over når poden var ca 8 mnd og ble for lang for babysetet.. Savner litt det å kunne løfte ut unge og setet når han sovner i bilen, men ellers fornøyd :)



Ja, det savner jeg litt også. Ikke mulig å få henne til å sovne i setet så lenge det er lyst ute heller, men hun var vanskelig i bilsetet også altså :)
 


gutt2012 skrev:
Vi har byttet til Britax.. Flyttet over når poden var ca 8 mnd og ble for lang for babysetet.. Savner litt det å kunne løfte ut unge og setet når han sovner i bilen, men ellers fornøyd :)



Ja, det savner jeg litt også. Ikke mulig å få henne til å sovne i setet så lenge det er lyst ute heller, men hun var vanskelig i bilsetet også altså :)
 

Skal bytte denne uka, fra izi sleep til izi kid. 

 
Back
Topp