Flere som er utørstelige?

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg drikker og drikker isvann hele tiden, føler jeg aldri får slukket tørsten :eek: flere som har det sånn? Drukket 2 store vannflasker idag allerede o_O
 
Ja faktisk, når du sier det! Ikke tenkt over en gang at det kunne være noe, går bare rundt og drikker av vannflaska kontinuerlig..!
 
Ja, den tørsten er uovervinnelig her. Føler ikke jeg gjør annet enn å drikke. Klarer ikke få i meg vann fra springen fordi jeg synes det smaker så metall, så det går mye i farris og juice. Ikke helt bra for tennene, men satser på at smaksløkene roer seg ned i løpet av de neste ukene. :wacky:
 
Ohyes! :joyful: Aller best med isbiter, så det er alltid på frys!
 
Går i både mat og drikke konstant her :hilarious: Det synes på magen allerede, for å si det sånn :eek:
 
Føler meg som den ørkenrotta :hilarious::hilarious: er aldri tørst :hilarious::hilarious:
 
Ja, har vært sånn siden uke 6 (14 idag). Har vannflaske med isbiter i kjøleskapet hele tiden og evt med meg når jeg forlater huset❤️
 
Drikker mye og må opp på do et par-tre ganger om natten... Kjempefestlig. :dead:
 
Har med meg en stor vannflaske hele dagen, som jeg også fyller opp noen gang iløpet av dagen :joyful: rimelig tørst om dagene ja :happy:
 
Vannflaske på nattbordet nå ja. Pleier aldri å ha det ellers!
 
Kan spise og drikke konstant. I små, små doser da, for å holde kvalmen i sjakk. Men får tydeligvis i meg nok mat, ref vekta :sick009
 
Er så sykt tørst på natta. Prøver å drikke godt hele dagen, men er så sykt tørr i munnen på natta…
 
Tørst her og. Og har så sykt lyst på cola/pepsi max. Er samme hvilket merke, men må være light versjonen. Lurer på hvor mye koffein det er i disse billige colaene fremfor pepsimax :pompus:
 
Tørst her og. Og har så sykt lyst på cola/pepsi max. Er samme hvilket merke, men må være light versjonen. Lurer på hvor mye koffein det er i disse billige colaene fremfor pepsimax :pompus:
Du kan drikke ganske mye cola zero før du overskrider dagsdosen med koffein. 2l tror jeg det er. Den finnes også koffeinfri
 
Du kan drikke ganske mye cola zero før du overskrider dagsdosen med koffein. 2l tror jeg det er. Den finnes også koffeinfri
Det trodde jeg at gjaldt også, men jordmor påpekte at man kom over anbefalt dagsdose på kunstig søtstoff før man når dagsdosen for koffein.. Jeg kunne drukket Pepsi Max til alle måltider for tida :wacky:
 
Back
Topp