Flere som er utålmodige?

Jeg hadde bt på 134/86, og protein og blod i urin. Rart at jordmora ikke vil ha meg på kontroll før ei uke senere. Ble litt betenkt da hun sa at det kan være en begynnende sv.forgiftning. Vinterbarn16: ja det blir spennende å se hvem som føder først. Jeg er førstegangsfødende. Hva med deg? Ellers til dere alle: vi må bare smøre oss med tålmodighet. Men ja, jeg har også begynt å kjede vettet av meg. Vet ikke hva jeg skal bruke opp dagene til, annet enn å vente Men i dag har jeg vært å gått mye, blant annet vært å kjøpt sko til de stakkars hovne føttene mine
Blitt noen baby enda? :D

Du må forklare til legen din hvordan situasjonen er. Jeg har hørt at sykehuset SKAL vurdere å sette i gang fødsel hvis den gravide ikke har det bra. Og hvis man ikke har det bra lenger for at man er konstant redd og ikke klarer å fungere i hverdagen, så må det være bra nok grunn. Det går jo utover psyken. Er man stresset og nervøs, kan jo ikke det heller være bra for babyen i magen. jeg vil gjerne høre hva legen sier, etter at du har vært i kontakt med h*n. Klem :-* <3

Du må forklare til legen din hvordan situasjonen er. Jeg har hørt at sykehuset SKAL vurdere å sette i gang fødsel hvis den gravide ikke har det bra. Og hvis man ikke har det bra lenger for at man er konstant redd og ikke klarer å fungere i hverdagen, så må det være bra nok grunn. Det går jo utover psyken. Er man stresset og nervøs, kan jo ikke det heller være bra for babyen i magen. jeg vil gjerne høre hva legen sier, etter at du har vært i kontakt med h*n. Klem :-* <3
Hun kunne ikke gjøre stort, blodtrykket var fint, og det var urinen også, hun sa det ikke var annet å gjøre enn å vente, dersom ikke situasjonen forandret seg. Hun skjønte at jeg var engstelig, og hun hadde snakket med føden fordi hun på kort tid hadde hatt 3 gravide som hadde gått på overtid, 4 nå med meg, og de ville unngå for en hver pris å sette i gang, jeg skulle være veldig obs på liv i magen, og ta kontakt ved minste forandring, men hun hadde desverre ingen myndighet til å fremskynde hverken fødsel eller overtidskontroll, hun satt meg opp til ny time på mandag og håpet hun ikke så meg da

Hmm, jaja, da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Vi må bare stole på at det er skjebnen som avgjør. Men det går nok sikkert bra :-) Tror vi må prøve å finne på ting, så vi ikke blir sittende å gruble. Det er jo tankene som er det verste.

Back
Topp