Utålmodig84
Blir kjent med forumet
Jeg har termin på mandag, men kjenner allerede at jeg er utålmodig. Ingen tegn til fødsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, morsomt, har termin på mandag selv, og mens termin 21Da skjønner jeg godt at du i er utålmodig. Det er nesten så jeg heller velger å stole på mensterminen, som er 21.februar. Mamma gikk overtid med alle sine 6 barn, så det blir vel det samme her.
BT på 140/90 fra 120/80 på en uke, pluss plutselige hevelser, og da hodepine, men det tror jeg er mest fordi jeg er så tett i nesa og har øreverk, og +1 på protein, så måtte sjekkes nøyere, hvertfall så lenge symptomene kan relateres, men siste urinprøve var fin, og blodprøvene var fine, så blir nye prøver i morgen, og er de like fine så regner jeg med jeg kommer hjem. Om ingen av oss blir satt i gang blir det gøy å se når vi føder i forhold til hverandreÅååå dæven, er det mulig!?samme datoer. Jordmora mistenkte også sv.forgiftning hos meg, men var ikke så ille at hun ville gjøre noe med det. Hvor høyt blodtrykk har du? Evt. Andre symptomer?
Kjenner meg igjen!Haha, morsomt, har termin på mandag selv, og mens termin 21stoler også mer på den, merker ikke noe tegn her heller, men nå er det misstanke om svangerskapsforgiftning her, så er innlagt, så blir ny vurdering om jeg blir satt i gang i morgen, har vært utålmodig frem til i dag, når jeg fikk vite at det var en vis sjans for at jeg kunne bli satt i gang i helga, da ble det litt skummelt
Ja, jeg gikk fra å nesten ønske å bli satt i gang, til å ikke føle meg klar i det hele tatt, tror nok jeg slipper hvis prøvene bare er like fineKjenner meg igjen!jeg er og har vært skikkelig utålmodig men ble innlagt idag med truende svangerskapsforgiftning og snakk om å sette meg igang når det er kapasitet til det, men da fikk jeg kalde føtter og ble skikkelig nervøs istede gitt!
Hehe. Har hatt en del menssmerter og modningsrier idag men det har gitt seg igjen, får håpe at heller kroppen setter igang selv her
![]()
Førstegangs her også, 134/86 er ikke spesielt høyt, det er undertrykket de ser på og det skal ligge på rundt 80, men dersom dette stiger raskt kan det være grunn til bekymring, jeg gikk fra 120/80 til 140/90 på en uke, hadde 140/95 på siste målingen på sykehuset, pluss at de fant litt Eggehvite i urin, jordmor sa at blodtrykket ikke var farlig høyt, men det skulle passes på da det var stigende, noe som også er normalt før fødsel fikk jeg beskjed om, men det samme gjelder nok for deg, at om du skulle få vondt i hode, kvalme, vondt i magen, og/eller flimring forran øynene så skal du ta kontakt med føden, jeg er sjeleglad for at jeg fikk komme hjem i nattJeg hadde bt på 134/86, og protein og blod i urin. Rart at jordmora ikke vil ha meg på kontroll før ei uke senere. Ble litt betenkt da hun sa at det kan være en begynnende sv.forgiftning. Vinterbarn16: ja det blir spennende å se hvem som føder først. Jeg er førstegangsfødende. Hva med deg? Ellers til dere alle: vi må bare smøre oss med tålmodighet. Men ja, jeg har også begynt å kjede vettet av meg. Vet ikke hva jeg skal bruke opp dagene til, annet enn å vente Men i dag har jeg vært å gått mye, blant annet vært å kjøpt sko til de stakkars hovne føttene mine