Flere som er utålmodig?

Jeg oooog. :rolleyes:
Som flere andre her, er jeg også konisert, og legen som opererte meg for seks år siden, sa at jeg måtte forberede meg på senaborter og hvis jeg var heldig, ville et svangerskap kunne gå til uke 30. I seks år har jeg vært livredd for å bli gravid. Har også en bindevevssykdom som visstnok utgjør fare for prematur fødsel også. Har hele svangerskapet tenkt "bare jeg klarer til uke 24. Uke 28. Uke 32. Osv.) Har hatt bærenekt fra sykehuset fra uke 23 pga forkortet livmorhals.
Veeeel... Jeg er 39 uker nå og null tegn til fødsel. Jaggu flaks jeg ikke har løftet handleposer, kjeler med vann, vaskebøtta på nesten 20 uker o_O:hilarious::hilarious:
Nå løftes alt som er, jeg går turer, har sex, masserer niplene. Ungen trives godt inni her <3 Jeg føler jeg har vært på overtid i flere uker allerede :hilarious::hungover:
 
Haha. Utålmodig. Da kan jeg informere om at jeg gikk 13 dager over tid forrige gang :pog det er mye mer vanlig å føde o uke 40-> enn før ;)

jeg er ikke så mye utålmodig som lei av å være dårlig. Er henvist til væske behandling nå pga opplast og diaré i noen uker og er i generelt dårlig form.

men babyen den kommer dessverre når den vil. Har null forhåpninger og tipper på fødsel i uke 42 som er igangsatt slik som forrige gang :arghh::arghh::bag:
 
Back
Topp