Er 37+5 og lut lei førstegangsfødende.
Ryktene sier jo at det somregel blir overtid, men er så lei! Sover ikke på nettene, alt verker, kjenner pulsen i beina hele natten, mensmurringer og en ekstremt aktiv baby. Ingen god kombo!
Prøver hardt å ignorere lysten til å teste ut kjerringrådene siden de neppe fungerer om du ikke er moden nok i utgangspunktet , og vet jo at baby har godt av å være i magen til han er klar
Flere som stresser?
Tips til å finne roen?
Ryktene sier jo at det somregel blir overtid, men er så lei! Sover ikke på nettene, alt verker, kjenner pulsen i beina hele natten, mensmurringer og en ekstremt aktiv baby. Ingen god kombo!
Prøver hardt å ignorere lysten til å teste ut kjerringrådene siden de neppe fungerer om du ikke er moden nok i utgangspunktet , og vet jo at baby har godt av å være i magen til han er klar
Flere som stresser?
Tips til å finne roen?
men joda, det er helt forferdelig slitsomt nå og jeg merker jeg er veldig lysten på å få tilbake kroppen og få lov til å stelle, klemme og dulle denne lille klumpen som er inni meg 

Denne gangen har jeg prøvd å forberede meg på at jeg skal gå over tiden, for at jeg ikke skal bli så utålmodig. Men på 36 ukerskontroll i går sa jordmor at han nesten har festet hodet og sa «da kan det jo hende at han kommer før» så tenkte jeg bare neeei, ikke si det, da blir jeg så utålmodig igjen! 
Kommer slimproppen? 
så må gjøre det jeg kan for videre modning nå frem mot igangsetting.
Er så spent på å møte lillebror